کد خبر: ۳۲۴۳۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰
رئیس خانه زیست‌شناسی اصفهان:

خانه زیست‌شناسی اصفهان فعال شد

با کمتر شدن آمار مبتلایان به کرونا، خانه زیست‌شناسی اصفهان مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است، با این حال، وجود مشکلات مالی مانع از انجام برخی از فعالیت‌ها در این مرکز شده است.

به گزارش«نبض فناوری»محمد رضا هادی، رئیس خانه زیست شناسی اصفهان،، اظهار کرد: در حال حاضر، خانه زیست‌شناسی فعال شده، اما این خانه با یک‌سری از مشکلات مالی مواجه است.

وی افزود: به دلیل وجود کرونا، خانه زیست‌شناسی در سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و بخشی از ۱۴۰۱ تعطیل بوده، اما اکنون به دلیل کاهش آمار مبتلایان، این خانه مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در رابطه با وجود مشکلات مالی گفت: از زمان و اعتبار مجوزهای قبلی گذشته و تا زمانی که مجوزهای لازم صادر نشوند، ما اجازه برداشت وجه برای پرداخت هزینه‌ها را نداریم. برگزاری کلاس‌هایی از جمله کلاس تشریح نیز هزینه‌بر است.

هادی ادامه داد: با وجود اینکه آموزش و پرورش هزینه‌هایی به حساب خانه زیست واریز می‌کند، اما برداشت از حساب، با مانع مواجه است. زمانی که مجوزهای لازم صادر شوند، ما نیز می‌توانیم به حساب دسترسی داشته باشیم، اما فعلا ما از جیب خودمان هزینه می‌کنیم.

هادی در رابطه با مشکلات خانه زیست، تصریح کرد: خانه زیست شناسی، سازمانی مردم نهاد است و تحت حمایت شهرداری یا سایر ارگان‌های دولتی نیست، اما یکی از مواردی که ما از شهرداری انتظار داریم این است که شهرداری، بیمه حوادثِ این مجموعه را متقبل شود. اگر از ناحیه شهرداری یا مردم، نسبت به این مجموعه حمایت مالی صورت پذیرد، با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود. همچنین، به دلیل محدودیت مکانی در این مجموعه، ما توانایی برگزاری کلاس‌ها با ظرفیت بالا را نداریم.

رئیس خانه زیست شناسی اصفهان یادآور شد: دوره‌های متنوع آموزشی در خانه زیست شناسی، پذیرای دانش آموزان مقاطع ابتدایی تا دبیرستان، دانشجویان و همچنین دبیران است. این دوره‌ها برای دبیران سطح کشور به‌صورت توجیهی و با هدف ترویج علم زیست شناسی برگزار می‌شود و برای دانشجویان این امکان وجود دارد که به‌عنوان کارآموز در این مرکز مشغول به کار شوند و یا با پرداختن هزینه مناسب، از آزمایشگاه و خدمات این مرکز استفاده کنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی