کد خبر: ۳۲۴۴۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

اینستاگرام ابزار جدیدی برای کمک به برگرداندن حساب‌های هک‌شده منتشر کرد

اینستاگرام از یک صفحه جدید رونمایی کرده که کاربران از طریق آن می‌توانند برای حساب هک‌شده خود یا فراموشی رمز عبور، کمک بگیرند.

اینستاگرام ابزار جدیدی برای کمک به برگرداندن حساب‌های هک‌شده منتشر کرد

به گزارش«نبض فناوری»کاربران اینستاگرام که قربانی هک می‌شوند، حالا ابزار جدیدی برای پس‌گرفتن حساب خود دارند. این شبکه اجتماعی امروز از Instagram.com/hacked رونمایی کرده که راهی جدید برای ارسال گزارش و رفع مشکلات دسترسی به حساب محسوب می‌شود.

این پلتفرم جدید، یک صفحه پشتیبانی از حساب است که کاربران می‌توانند از آن برای برگرداندن حساب‌های هک‌شده کمک بگیرند، حساب‌های جعلی را گزارش دهند یا اگر پسورد خود را فراموش کرده‌اند، کمک بگیرند. با وجود چنین قابلیت‌هایی، احتمالاً اکثر کاربران در صورت هک‌شدن حساب خود به سراغ این ابزار می‌روند.

ابزار جدید اینستاگرام برای حساب هک‌شده

برگرداندن حساب هک‌شده اینستاگرام کار چندان ساده‌ای نیست و برخی کاربران برای اینکه دوباره به اکانت خود دسترسی پیدا کنند، حاضرند به هکرها پول بپردازند. علاوه‌بر این، برخی کاربران مخصوصاً اینفلوئنسرها در صورتی که حساب‌شان هک شود، برای کنترل دوباره آن به سراغ هکرهای دیگر می‌روند. در حالت کلی به گفته کاربران، اینستاگرام در واکنش به چنین موضوعی عملکرد کندی دارد.

اینستاگرام هک‌شده

اینستاگرام اوایل سال جاری میلادی از آزمایش قابلیت‌های برگرداندن حساب خبر داد که یکی از آن‌ها، پرسیدن از دوستان افراد برای تضمین واقعی‌بودن و برگرداندن کنترل اکانت به کاربر بود. حالا این ویژگی در اختیار همه کاربران قرار دارد. بنابراین اگر نمی‌توانید وارد حساب‌تان شوید، می‌توانید از دو دوست خود کمک بگیرید تا هویت شما را تأیید کنند.

اینستاگرام هک‌شده کمک از دوست

اینستاگرام همچنین گفته در حال کار روی روش‌هایی است که تا پیش از هک‌شدن حساب‌ها، از این‌ کار جلوگیری کند. از جمله این راه‌ها می‌توان به ارسال هشدار درباره حساب‌های مشکوکی که درحال جعل هویت کاربر هستند، اشاره کرد.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که متا به عنوان مالک اینستاگرام، در حال ایجاد یک بخش خدمات مشتریان برای کمک به کاربران و مشکلات مربوط به تعدیل محتوا است. با توجه به وسعت پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، انجام این کار پس از سال‌ها تعجب‌برانگیز است، با این حال یک قدم مثبت برای کمک به کاربران محسوب می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی