کد خبر: ۳۲۴۸۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

تصاویر ماکت گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در جلوگیری از افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های عرضه نشده خود پیشرفت داشته است؛ چرا که ویدیوهای هندزآن سری گلکسی‌ S23 هنوز در فضای وب رویت نشده‌اند. با این‌حال تصاویر مربوط به ماکت گوشی‌های خانواده گلکسی S23 منتشر شده و طراحی احتمالی آنها به معرض نمایش گذاشته شده است.

به گزارش«نبض فناوری»به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در جلوگیری از افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های عرضه نشده خود پیشرفت داشته است؛ چرا که ویدیوهای هندزآن سری گلکسی‌ S23 هنوز در فضای وب رویت نشده‌اند. با این‌حال تصاویر مربوط به ماکت گوشی‌های خانواده گلکسی S23 منتشر شده و طراحی احتمالی آنها به معرض نمایش گذاشته شده است.

رندرهای پیش‌تر لو رفته نشان دادند که گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از همان آرایه دوربین شناور گلکسی S23 اولترا بهره خواهند برد. بایستی توجه داشت که این گوشی‌ها از دوربین‌هایی با مشخصات فنی یکسان استفاده نخواهند کرد. ماکت گلکسی S23 اولترا نشان‌دهنده دستگاه با ظاهری مشابه مدل نسل قبلی است. با این‌حال برخی تفاوت‌های جزئی مانند لبه‌های جانبی تخت‌تر، بدنه کمی کشیده‌تر و عریض‌تر با ضخامت کمتر احتمالا به چشم خواهند خورد. همچنین به‌نظر می‌رسد که ضخامت حواشی اطراف نمایشگر نیز کاهش خواهد یافت.

بر اساس شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که مدل‌های استاندارد و پلاس دارای زوایای کمی گردتر و بدنه کمی کشیده‌تر نسبت به همتایان خود طی سال 2022 هستند. نهایتا مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا به معرض نمایش گذاشته شده است.

بر این اساس نمایشگر 6.8 اینچی گلکسی S23 اولترا به لحاظ ظاهری بسیار بزرگتر از نمایشگر 6.5 اینچی گلکسی S23 پلاس و پنل 6.1 اینچی گلکسی S23 به‌نظر می‌رسد. همچنین مدل اولترا مجهز به شیاری جهت استقرار قلم S Pen است. گلکسی S23 اولترا دارای ظاهری جعبه‌ای شکل است؛ در حالی‌که دو مدل دیگر دارای زوایای گرد شده هستند. به‌طور کلی طراحی پرچم‌داران سری گلکسی S23 سامسونگ در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی تغییر فاحشی نداشته و تغییرات عمده احتمالا در بخش‌های داخلی گوشی‌ها اعمال خواهند شد.

یکی از جالب‌ترین شایعات مطرح شده این است که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام در مقایسه با پردازنده مورد استفاده در خانواده گلکسی S22 بسیار سریع‌تر بوده و احتمالا سرعت سری گلکسی S23 را به آیفون 14 اپل نزدیک خواهد کرد. در نتیجه گوشی‌های سری گلکسی S23 برای تبدیل شدن به بهترین مدل‌های تلفن همراه طی سال 2023 از شانس بالاتری برخوردار خواهند بود.

از این گذشته گلکسی S23 اولترا به احتمال فراوان مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود. این موضوع موجب برتری سخت‌افزاری پرچم‌دار ممتاز سامسونگ نسبت به رقبای اصلی آن خواهد شد.

 

نمونه تصاویر ثبت شده توسط این گوشی از توانایی فوق‌العاده آن در نمایش جزئیات حکایت دارند. از سوی دیگر گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس احتمالا مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر از مدل‌های نسل قبلی خواهند بود. همچنین تمامی مدل‌ها مجهز به دوربین جلویی جدید بوده و در زمینه فیلم‌برداری نیز توانمندتر از گذشته ظاهر خواهند شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ در نخستین هفته از فوریه سال 2023 از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی