کد خبر: ۳۲۴۹۴
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

ساعت هوشمند KOSPET Tank M2 عرضه شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند KOSPET Tank M2 با باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند KOSPET Tank M2 جانشین مدل KOSPET Tank M1 Pro است که اوایل سال جاری عرضه شد، عمر باتری محصول جدید تا ۶۰ روز است و از قابلیت تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. در صورت استفاده منظم از این محصول می‌توانید به مدت ۱۵ روز با آن کار کنید، اما در حالت آماده به کار حدود ۶۰ روز دوام می‌آورد. این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های نظارت بر سلامت و تناسب اندام است.

ساعت هوشمند KOSPET Tank M2 به قابلیت‌هایی مانند کنترل ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون مجهز شده است و دارای ردیاب خواب و ورزش است همچنین بیش از ۷۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند ذکر شده از اتصال بلوتوثی پنج بهره می‌برد بنابراین کاربران می‌توانند به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند و موسیقی پخش کنند.

گجت پوشیدنی ذکر شده دارای نمایشگر مستطیلی شکل ۱.۸۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ * ۳۸۵ است و با دکمه‌های تعبیه شده در لبه کناری آن همچنین فرمان صوتی کنترل می‎‌شود. ساعت هوشمند KOSPET Tank M2 می‌تواند به صورت خودکار ۶ فعالیت ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن را ردیابی کند، گزارش آب‌وهوا را ارائه دهد همچنین دارای زنگ هشدار و ماشین حساب ساده است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند KOSPET Tank M2 با استفاده از یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود که می‌تواند تا ۶۰ روز شارژدهی داشته باشد. این ساعت با بند سیلیکونی در رنگ‌های مشکی و نارنجی-مشکی و قرمز- مشکی در دسترس کاربران قرار گرفته است. قیمت اصلی محصول ذکر شده ۱۹۹.۹۸ دلار است، هم‌اکنون افراد می‌توانند آن را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. انتظار می‌رود ساعت هوشمند KOSPET Tank M۲ تا اواسط ژانویه ۲۰۲۳ تحویل داده شود. این محصول به صورت مستقیم از چین ارسال می‎‌شود و ممکن است هزینه حمل‌ونقل آن در بازارهای مختلف متفاوت باشد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی