کد خبر: ۳۲۵۱۷
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

شیائومی 13 اولترا با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در راه است

یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station اخیرا ادعا کرده که گوشی پرچم‌دار شیائومی 13 اولترا مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه فلش خواهد بود. همچنین این گجت از سریع‌ترین فناوری‌های حافظه یعنی LPDDR5X و UFS 4.0 بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، همچنین Digital Chat Station خاطرنشان می‌کند که شیائومی 13 اولترا با کد M1 شناخته شده و پرچم‌دار تاشو آینده شیائومی موسوم به شیائومی می میکس فولد 3 نیز از اسم رمز M18 استفاده خواهد کرد. بر اساس گزارشات، شیائومی می میکس فولد 3 به‌همراه شیائومی 13 اولترا در سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. بعلاوه این مدل نیز مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه فلش خواهد بود. این در حالیست که پرچم‌دار تاشو آینده شیائومی از قیمت‌گذاری گران‌تری نسبت به شیائومی 13 اولترا برخوردار خواهد بود.

شیائومی 13 اولترا با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در راه است

لی جون؛ مدیرعامل شیائومی پیش‌تر اعلام کرد که گوشی اولترا نسل آینده در بازارهای سراسر جهان عرضه خواهد شد. پیش از این Digital Chat Station نخستین فردی بود که مشخصات و زمان عرضه گوشی‌های ردمی K50، شیائومی 12 و شیائومی 13 را به‌طور دقیق اعلام کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی