کد خبر: ۳۲۵۴۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch GTH2 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch GTH2 در بازار جهانی عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Mobvoi در ماه آگوست جایگزین ساعت هوشمند TicWatch GTH را با نام Mobvoi TicWatch GTH2 در بازار چین عرضه کرد. اخیراً نیز این محصول در بازار جهانی با قیمت ۹۹ دلار عرضه شده است؛ البته تا ده روز آینده با قیمت تخفیف‌خورده ۶۹.۹۹ دلار در دسترس افراد قرار می‌گیرد. ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch GTH2 دارای نمایشگر ۱.۷۲ اینچی با رزولوشن ۳۵۶ * ۴۰۰ پیکسل است؛ فریم این محصول از جنس فلز است و گواهی IP68 ضد آب را دریافت کرده است، بنابراین برای استفاده در محیط‌های بارانی مناسب است.

ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch GTH2 قابلیت تماس بلوتوثی را ارائه می‌دهد که توسط بلوتوث داخلی برای وضوح و ثبات تماس بهبودیافته پشتیبانی می‌کند. این دستگاه شامل بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، الگوریتم‌های ورزشی حرفه‌ای، ردیاب دقیق ضربان قلب و گام‌شمار است. علاوه بر این، می‌توان این گجت پوشیدنی را به دستگاه‌های مختلف متصل کرد.

ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch GTH2 دارای یک حسگر داخلی PPG برای نظارت بر سلامت است که می‌تواند فشار خون، تنفس، ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون را تشخیص دهد. همچنین به‌منظور نظارت بر دمای بدن در زمان واقعی، یک سنسور دما نیز در آن تعبیه شده است. سیستم توسعه یافته مدیریت سلامت خواب AI Coach می‌تواند گزارش‌های کیفیت خواب را تجزیه و تحلیل کند. این ساعت همچنین دارای بیش از ۴۰ صدا برای خواب است تا به کاربران کمک کند به راحتی به خواب عمیق بروند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی