کد خبر: ۳۲۵۴۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

عرضه گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S23 به تأخیر افتاد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که زمان عرضه گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S23 به تأخیر افتاد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S23 خود را به‌زودی عرضه کند بنابراین در ماه‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درمورد این دستگاه‌ها بوده‌ایم. اکنون با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 سامسونگ، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که عرضه این محصولات ممکن است چند هفته به تعویق بیفتد.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، زمان عرضه سری جدید گلکسی S23 سامسونگ به تعویق افتاده است؛ اکنون انتظار می‌رود از اواسط تا اواخر ماه فوریه عرضه شود. به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این اتفاق مشخص نشدن قیمت نهایی محصولات است. شرکت سامسونگ به زمان بیشتری نیاز دارد تا بتواند با توجه به زمینه‌های رقابت، اقتصاد، عرضه و تقاضا و بعضی عوامل دیگر یک قیمت‌گذاری مناسب ارائه دهد.

گوشی‌های سری گلکسی S22 در تاریخ نهم فوریه معرفی شد و از بیست‌وپنجم فوریه به فروش رسید. امسال نیز انتظار می‌رود سری S23 هفته اول فوریه به صورت رسمی معرفی شود و از هفدهم فوریه در دسترس افراد قرار گیرد. شرکت سامسونگ زمان عرضه گوشی‌های سری گلکسی S23 که شامل سه مدل گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا می‌شود را تائید نکرده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی