کد خبر: ۳۲۵۴۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

مدل جدید گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 در راه است + تصویر

شیائومی رسما اعلام کرده که فروش ورژن‌های جدید گوشی شیائومی میکس فولد 2 در رنگ‌های نقره‌ای (Moonlight Silver) و مشکی (Xuanye Black) از فردا (20 دسامبر/ 29 آذر ماه) در چین آغاز می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، مدل پایه این گوشی‌ها با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 1295 دلار قیمت‌گذاری شده و پیشرفته‌ترین مدل با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز با برچسب قیمتی 1725 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین تولیدکننده چینی اعلام کرده که این گوشی سبک‌وزن دارای پنل پشتی سرامیکی بوده و کاور مورد استفاده در نسخه مشکی‌رنگ گوشی از جنس مواد کامپوزیت ساخته شده است. استفاده از این ماده حسی شبیه به لمس بافت نرم و ابریشمی را به کاربران منتقل می‌کند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی میکس فولد 2 باریک‌ترین گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود. ضخامت کیس این گوشی در وضعیت‌های باز و تا شده به‌ترتیب برابر با 5.4 و 11.2 میلی‌متر است.

همچنین این دستگاه نخستین مدل در میان گوشی‌های چینی است که از نمایشگر Eco OLED ساخت شرکت سامسونگ با رزولوشن 2160×1914 پیکسل استفاده می‌کند. شیائومی میکس فولد 2 مجهز به لولایی با ضخامت تنها 8.8 میلی‌متر است.

مدل جدید گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 در راه است + تصویر

در نتیجه لولای مورد استفاده در این گجت نسبت به مدل‌های رقیب 30 درصد نازک‌تر است. توان پردازشی گوشی تاشو شیائومی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تامین شده و این دستگاه از فناوری‌های صوتی دالبی اتموس و Hi-Res Audio پشتیبانی می‌کند. بر اساس گزارشات پیشین، موجودی کلیه دستگاه‌های در نظر گرفته شده جهت پیش‌فروش به پایان رسیده است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی