کد خبر: ۳۲۵۸۸
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

گوشی Redmi Note 12 5G چه زمانی عرضه می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi Note 12 5G پنجم ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی‌های سری Redmi Note 12 5G که شامل مدل پرو و پرو پلاس می‌‎شود پنجم ژانویه به عنوان جانشین Redmi Note 11 در هند عرضه خواهد شد. این محصول در ماه اکتبر در چین معرفی شد؛ انتظار می‌رود که نسخه هندی آن نیز دارای مشخصات مشابهی باشد.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi Note 12 5G دارای نمایشگر AMOLED همراه با یک بریدگی برای دوربین سلفی است. دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست محصول تعبیه شده، حسگر اثرانگشت آن نیز با کلید پاور ادغام شده است. پنل پشتی گوشی جدید شرکت ردمی دارای ماژول مستطیلی شکل شبیه گوشی Redmi K50i است. گوشی Redmi Note 12 5G به پردازنده اسنپدراگون سازگار با 5G مجهز شده است، این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است.

نسخه چینی گوشی Redmi Note 12 5G دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن +FHD است. این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون چهار نسل یک مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی