کد خبر: ۳۲۵۹۵
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

سامسونگ گلکسی A74 احتمالا به بازار عرضه نخواهد شد

تا سال 2019 سری گلکسی J به‌عنوان سنگ بنای برنامه‌های سامسونگ در بازار محصولات میان‌رده عمل می‌کرد. با این‌حال در ادامه این نقش به سری گلکسی A متشکل از برخی گوشی‌های هوشمند با قیمت‌‌گذاری مناسب نظیر گلکسی A23 و گلکسی A53 منتقل شد. گلکسی A72 و گلکسی A73 مدل‌های برتر سری گلکسی A به‌شمار می‌روند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای برای عرضه گلکسی A74 هیچ برنامه‌ای ندارد.

به گزارش«نبض فناوری»

گزارش جدید انجمن GalaxyClub نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا سرگرم برنامه‌ریزی برای توقف عرضه سری گلکسی A7x است. این موضوع احتمالا بدان معناست که در سال 2023 احتمالا از گلکسی A74 اثری نخواهد بود. این نشریه خاطرنشان می‌کند که جزئیات مربوط به گوشی‌های آینده سری گلکسی A شامل گلکسی A54 و گلکسی A14 پیش‌تر در فضای وب منتشر شده است؛ اما هیچ‌گونه نشانه‌ای از گلکسی A74 به چشم نمی‌خورد. این دستگاه هنوز در هیچ‌کدام از وبسایت‌های صدور گواهینامه رویت نشده و هیچ‌گونه فیرم‌ور خاصی نیز برای آن شناسایی نشده است.

با این‌حال این گزارش صرفا بر پایه فرضیات منتشر شده و برند کره‌ای هنوز آن‌را به‌طور رسمی تائید نکرده است. بنابراین کماکان این احتمال وجود دارد که فرآیند توسعه گلکسی A74 در حال پیشرفت بوده و این گوشی در سال آینده روانه بازار شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی A72 و گلکسی A73 گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای هستند که در حد فاصل مدل‌های پرچم‌دار و دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه طبقه‌بندی می‌شوند.

این دستگاه‌ها مجهز به نمایشگرهای باکیفیت، دوربین‌های توانمند و پردازنده‌ای متوسط هستند. اگرچه این گوشی‌ها دقیقا عملکردمحور به‌شمار نمی‌روند؛ اما کماکان از قدرت کافی جهت استفاده منظم برخوردار هستند.

از سوی دیگر سامسونگ روی توسعه گلکسی A54 نیز کار می‌کند؛ دستگاهی که احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. این گوشی اخیرا با پردازنده اگزینوس 1380 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد و در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 776 و 2599 را کسب کرده است.

بر اساس شایعات این دستگاه مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. از جنبه نرم‌افزاری نیز این گجت با رابط کاربری One UI 5 و سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار خواهد شد.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ممد
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
پس ما بدبخت چکار کنیم ؟
3
2
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی