کد خبر: ۳۲۶۵۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

ردمی K60 در تست بنچمارک از سامسونگ گلکسی S23 پیشی گرفت

ردمی K60 در مقایسه با گوشی سامسونگ گلکسی S23 عملکرد سریع‌تری از خود ارائه داده است.

به گزارش «نبض فناوری»، نتیجه تست بنچمارک گوشی جدید ردمی با شماره کاتالوگ 22127RK46C در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این شناسه متعلق به گوشی ردمی K60 یا ردمی K60 پرو است. هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از این 2 گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهند بود. اما بی‌تردید موضوع واضح و بدیهی این است که نماینده سری ردمی K60 در مقایسه با گوشی سامسونگ گلکسی S23 عملکرد سریع‌تری از خود ارائه داده است.

این در حالیست که بر اساس برخی گزارشات، گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ مجهز به نسخه سفارشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با هسته اورکلاک شده بسیار قدرتمند از نوع کورتکس X3 خواهند بود.

ردمی K60 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1462 و 5038 را کسب کرده است. این در حالیست که گلکسی S23 در تست پردازش تک هسته‌ای به امتیاز مشابهی دست یافته است؛ اما در تست مولتی ترد فرسنگ‌ها از رقیب چینی خود عقب افتاده است.

دلیل پشت پرده چنین پدیده‌ای هنوز روشن نیست؛ با این‌حال بازبینی گلکسی S23 احتمالا موجب بهبود عملکرد آن خواهد شد (گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ در روز 1 فوریه/ 12 بهمن ماه به‌طور رسمی معرفی خواهند شد). اما تا این لحظه ردمی K60 یک دستگاه کاملا مطمئن به‌نظر می‌رسد. این پدیده مشخصا از به‌کارگیری سیستم خنک‌کننده بزرگ در پرچم‌دار آینده ردمی ناشی می‌شود.

ردمی K60 در تست بنچمارک از سامسونگ گلکسی S23 پیشی گرفت

رم 12 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 13 سایر پارامترهای پرچم‌دار جدید ردمی را تشکیل می‌دهند (اگرچه عرضه مدلی با حافظه رم 16 گیگابایتی نیز یک سناریو محتمل به‌نظر می‌رسد). جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که مراسم رونمایی رسمی از سری ردمی K60 در روز 27 دسامبر (6 دی ماه) برگزار خواهد شد.

ردمی K60 در تست بنچمارک از سامسونگ گلکسی S23 پیشی گرفت

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
وبگردی