کد خبر: ۳۲۶۹۰
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

شیائومی از ردمی بند 2، ردمی واچ 3 و ردمی بادز 4 لایت رونمایی کرد!

شیائومی پس از سامسونگ، دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی در جهان است.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق تحقیقاتی که انجام شده است، این شرکت در فروش گوشی‌های هوشمند هند در سه ماهه اول سال پیشتاز بوده است.

شیائومی پس از رونمایی از سری ردمی K60، از عرضه سایر محصولات جدید خود خبر داد.

این مدل‌ها شامل گجت‌های پوشیدنی به نام ردمی واچ، ردمی بند و ردمی بادز است. این کمپانی سعی کرده کیفیت این محصولات را نسبت به سری قبلی افزایش دهد.

ردمی بند 2

ردمی بند 2، اولین محصول پوشیدنی این شرکت است که اخیرا رونمایی شده، ردمی بند 2 به نمایشگر ال‌سی‌دی 1.47 اینچی با ابعاد 172 در 320 مجهز شده که می‌تواند تا 450 نیت روشنایی داشته باشد. باتری 210 میلی‌آمپر ساعتی به کاربر امکان می‌دهد تا 14 روز، ردمی بند را به شارژ نزند. وزن این دستگاه 26.4 گرم بوده و ضخامت بند موردنظر هم 9.99 میلی‌متر تخمین زده شده است.

شیائومی از ردمی بند 2، ردمی واچ 3 و ردمی بادز 4 لایت رونمایی کرد!

بیشتر از 30 حالت ورزشی در ردمی بند 2 قرار گرفته است. سایر ویژگی‌ها شامل کنترل ضربان قلب، خواب، تشخیص میزان اکسیژن خون و شارژر مغناطیسی (بی‌سیم) می‌شود. قیمت محصول 24 دلار خواهد بود.

ردمی واچ 3

ردمی واچ 3 به نمایشگر 1.75 اینچی اولد با ابعاد 390 در 450 مجهز شده، باتری 298 میلی‌آمپری باعث می‌شود کاربر تا 12 روز از شارژ دستگاه بی‌نیاز شود. نسبت صفحه نمایش به بدنه 70 درصد و رفرش‌ریت نیز 60 هرتز برآورد شده است. ضخامت 9.99 میلی‌متری بند، وزن 37 گرمی به آن بخشیده است. حداکثر روشنایی صفحه همیشه‌روشن 600 نیت بوده و این مدل نیز مانند مدل قبلی ضدآب است. پردازنده از نوع آپولو 4 پلاس خواهد بود که از بلوتوث دو حالته BT/BTE و 121 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی از ردمی بند 2، ردمی واچ 3 و ردمی بادز 4 لایت رونمایی کرد!

ویژگی‌های دیگر این محصول شامل تشخیص میزان اکسیژن خون، کنترل چرخه خواب، استرس و تنفس می‌شود؛ در نهایت باید گفت شیائومی قیمت حدود 72 دلار را برای این محصول در نظر گرفته است.

ردمی بادز 4 لایت

این دستگاه به کامپوزیت دو لایه پلیمری مجهز شده که وزن حدودی 3.9 گرمی دارد؛ همچنین از اتصال سریع شیائومی پشتیبانی می‌کند. عمر باتری هر ایرباد 5 ساعت بوده و کیس نیز می‌تواند تا 20 ساعت شارژ نگه دارد. 90 دقیقه زمان نیاز است تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود.

شیائومی از ردمی بند 2، ردمی واچ 3 و ردمی بادز 4 لایت رونمایی کرد!

دستگاه از بلوتوث 5.3 و نویز تماس کمتر بهره برده است و از استاندارد IP54 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند. شیائومی قیمت 21 دلاری برای این محصول در نظر گرفته است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی