کد خبر: ۳۲۶۹۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

ساعت هوشمند Huawei Kids Watch 5X عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Huawei Kids Watch 5X دارای ویژگی‌های خاص برای کودکان است و به آن‌ها کمک می‌کند به صورت موثر مطالعه کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت هواوی سری Huawei Kids Watch 5X خود را رونمایی کرد. همانطور که از نام محصول مشخص است، این ساعت برای کودکان در نظر گرفته شده است. تعداد کودکانی که از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین شرکت‌های مختلف تصمیم گرفته‌اند ساعت‌های هوشمند متنوعی را عرضه کنند که برای کودکان طراحی شده است.

ساعت‌های هوشمند سری Huawei Kids Watch 5X دارای ویژگی‌های مناسب برای کودکان است همچنین، والدین می‌توانند از این طریق کودکان خود را به طور مناسبی کنترل کنند. قیمت اولیه ساعت هوشمند Kids Watch 5X تقریباً ۲۲۹ دلار ارزیابی شده است در حالی که ساعت هوشمند Kids Watch 5X Pro با قیمت تقریباً ۲۸۶ دلار عرضه می‎‌شود. این محصولات در چهار رنگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی از قابلیت‌های قابل‌توجه ساعت هوشمند Huawei Kids Watch 5X این است که دارای حالت "مزاحم نشوید" است؛ این ویژگی به دانش‌آموزان کمک می‌کند با تمرکز بیشتری مطالعه کنند. کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند به راحتی با دوستان خود عکس بگیرند. همچنین، مکانیزمی برای نظارت امنیتی برای ساعت هوشمند Huawei Kids Watch 5X در نظر گرفته شده است که به محرمانه بودن داده‌ها و حفظ حریم خصوصی کمک می‌کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی