کد خبر: ۳۲۸۱۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰

فراخوان ثبت نام ششمین دوره رقابت ملی استارتاپی اینوتکس‌پیچ / استارتاپ ها به چالش دعوت می شوند

ثبت‌نام در ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ به عنوان یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) آغاز شده و رقابت‌ها از 29 دی‌ماه آغاز می شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه بین‌المللی INOTEX 2023، گفت: اینوتکس‌پیچ یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که در آن استارتاپ‌ها از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: : ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ از 29 دی‌ماه سال جاری تا اردیبهشت 1402 در استان‌های اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها 29 دی‌ماه سال جاری از استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران میزبان برگزاری این رقابت‌ها خواهند بود.

به گفته فشمی، برگزیدگان استانی این رقابت با ورود به دوره شتابدهی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می‌شوند.

وی ادامه داد: رقابت نهایی اینوتکس‌پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌‌شود.

اینوتکس‌پیچ، رویدادی رایگان برای رقابت استارتاپ ها

فشمی درباره هزینه‌های شرکت در این رقابت‌ها گفت: شرکت در ششمین دوره اینوتکس پیچ کاملاً رایگان است و تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها می‌توانند در سایت رویداد به نشانی http://pitch.inotex.com اقدام به ثبت‌نام کنند.
دبیر نمایشگاه بین‌المللی INOTEX 2023 یادآور شد: تیم‌هایی که از طریق سایت رویداد ثبت‌نام کنند، در ابتدا براساس اطلاعات ارسال شده ارزیابی می شوند و سپس از هر استان 15 تیم برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی اینوتکس‌پیچ انتخاب خواهند شد.
فشمی با تشریح فرآیند رقابت‌های اینوتکس‌پیچ گفت: بین رقابت‌های مقدماتی و مسابقه نهایی تقریباً یک ماه فاصله است که در این بازه زمانی با معرفی منتور یا مشاور متخصص به تیم‌های برگزیده، خدماتی برای ارتقای فعالیت‌های تیم ها به آن‌ها ارائه می‌ شود.

برگزیدگان اینوتکس‌پیچ در نبرد استارتاپی به چالش دعوت می شوند

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از رویداد INOTEX Battle در دوره‌ اخیر، در دوره جدید نیز شاهد برگزاری این نبرد استارتاپی خواهیم بود.
فشمی اظهار داشت: رویداد INOTEX Battle یا نبرد استارتاپی نیز پس از برگزاری رقابت ملی استارتاپی با حضور نفرات برگزیده اینوتکس‌پیچ برگزار خواهد شد که درآن تیم‌های برگزیده با یکدیگر مناظره می کنند و از لحاظ موضوعات بازاریابی و فروش یکدیگر را به چالش می‌کشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت رویداد به نشانی pitch.inotex.com مراجعه کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی