کد خبر: ۳۲۹۵۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۶
با حکم عیسی زارع پور وزیر ارتباطات صورت گرفت؛

انتصابات جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی جداگانه، معاون فناوری و نوآوری و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از دکتر آقامیری، در حکمی مهندس میثم عابدی را به سمت «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب و ضمن تشکر از دکتر رضوی زاده طی حکمی مهندس ایرج روحی را به سمت «عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.

عابدی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق الکترونیک است. وی بیش از 14 سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و دولتی در زمینه کاربردی سازی، بومی سازی، توسعه و انتقال فناوری را در کارنامه خود دارد. «معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری»، «قائم مقام معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «رئیس گروه الکترونیک، مخابرات و رباتیک مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» از جمله مهمترین مسئولیت‌های دولتی وی به شمار می رود.

ایرج روحی نیز داری مدرک کارشناسی ارشد مخابرات است. وی بیش از دو دهه تجربه در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های ارتباطی ملی را در کارنامه خود دارد.
روحی هم اکنون مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری است.

انتصابات جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی