کد خبر: ۳۳۰۱۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

حذف محتوای مغایر با قوانین روبیکا توسط هوش مصنوعی/ شکایات زیاد،‌توسط نیروی انسانی رسیدگی می‌شود

در صورتی که یک پست، مطلب و یا کامنت در کروبیکا توسط تعدادی از کاربران گزارش شود، توسط نیروی انسانی پایش، بررسی و در صورت مغایرت با قوانین حذف خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، در شرایط حاضر شبکه های اجتماعی داخلی کاربران بسیاری را به خود جذب کرده اند و تعداد کاربران نیز روز به روز در حال افزایش است. یکی از این پلتفرم ها روبیکا است که کاربران می توانند در آن پست هایی را با دیگران به اشتراک بگذراند.

در برخی از موارد این محتواها مغایر با فرهنگ است و روبیکا این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا این نوع از محتوا را گزارش کنند.

روابط عمومی روبیکا درباره سازوکار این پلتفرم در رسیدگی به محتوای گزارش شده توسط کاربران گفت: فرآیند بررسی و پایش محتوا در روبیکا، همان طور که قبلا نیز به اطلاع رسیده، در دو حالت صورت می پذیرد. حالت اول تشخیص مطلب یا پست مغایر با قوانین توسط هوش مصنوعی و سپس ارجاع به واحد مربوطه است که نهایتا توسط کارشناس و نیروی انسانی مورد ارزیابی قرار می گیرد. در حالت دوم در صورتی که گزارش یک پست، مطلب و یا کامنت در کانال های عمومی پیامرسان یا صفحات عمومی روبینو توسط تعدادی از کاربران صورت بگیرد، توسط نیروی انسانی واحد پایش، بررسی و در صورت مغایرت با قوانین حذف خواهد شد.

لازم به ذکر است کاربران در پویشی اعلام کرده‌بودند: «روبیکا به سختی محتوای غیراخلاقی را پاک می‌کند».

روابط عمومی روبیکا در پاسخ به پویش مذکور گفته: گزارش محتوای مغایر قانون در روبیکا که توسط کاربران گزارش می شود، پس از انجام ریپورت به‌وسیله تعدادی از کاربران، توسط کارشناسان پایش محتوا بررسی می شود. گفتنی است که به مانند سایر پلتفرم ها و شبکه‌های اجتماعی، پس از رسیدن تعداد گزارش های کاربران به یک حد نصاب، موضوع بلافاصله به واحد پایش ارجاع داده می شود.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی