کد خبر: ۳۳۱۱۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴

مشخصات احتمالی گوشی سامسونگ S23 Ultra

وبسایت رسمی سامسونگ در کلمبیا تصادفا تاریخ رونمایی از اس 23 اولترا را در مقاله ای با عنوان "لحظات حماسی در راه هستند" منتشر کرد.

گوشی سامسونگ S23 Ultra

با وجودی که هنوز تاریخ عرضه و قیمت گوشی s23 ultra مشخص نیست، اما همه دوستداران گوشی های هوشمند به ویژه طرفداران سامسونگ، منتظر آخرین اخبار گوشی s23 اولترا هستند. وبسایت رسمی سامسونگ در کلمبیا تصادفا تاریخ رونمایی از اس 23 اولترا را در مقاله ای با عنوان "لحظات حماسی در راه هستند" منتشر کرد. در این مقاله تاریخ رونمایی از اس 23 اولترا سامسونگ اول فوریه سال 2023 اعلام شده است. البته هنوز نمی توانیم از این خبر 100 درصد مطمئن باشیم اما با توجه به تاریخ اعلام شده چیزی به رونمایی این گوشی پرچمدار سامسونگ نمانده است. در این مطلب قصد داریم بر اساس مطالب منتشر شده در سایت های معتبر به مشخصات احتمالی گوشی S23 اولترا بپردازیم.

طراحی گوشی S23 اولترا سامسونگ

هنوز اطلاعات دقیقی از عکس یا طراحی گوشی اس 23 اولترا در دسترس نیست اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از برخی سایت های معتبر، جنس بدنه پشت و جلوی گوشی اس 23 اولترا از گوریلا گلس  +Victus و فریم گوشی از آلومینیوم می باشد همچنین در گوشی اس 23 لبه ها اندکی باریک تر و تخت تر نسبت به گوشی اس 22 اولترا هستند.

آیا گوشی S23 اولترا ضد آب است؟

مطمئنا گوشی s23 همانند اس 22 اولترا مجهز به گواهینامه IP68 بوده و ضد آب است. درجه حفاظت IP در گوشی های هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد. گوشی S23 اولترا دارای گواهینامه IP68 می باشد. بنابراین گلکسی S23 Ultra سامسونگ می تواند در عمق 1.5 متری آب شیرین تا 30 دقیقه دوام بیاورد.

صفحه نمایش گوشی S23 اولترا

طبق مطالب منتشر شده در برخی سایت های معتبر،گلکسی S23 اولترا مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 3088X1440 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز می باشد که می تواند ریزترین جزئیات را برایتان به نمایش بگذارد. 

مشخصات دوربین گوشی S23 اولترا سامسونگ

طبق گمانه زنی ها، دوربین گوشی S23 Ultra فوق العاده ترین بخش این گوشی سامسونگ به حساب می آید. گلکسی S23 اولترا مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسل در کنار سنسور ۱۰ مگاپیکسل از نوع پریسکوپ ، سنسور ۱۰ مگاپیکسل تله‌ فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض می باشد. در واقع دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی می توانند با کیفیت ترین عکس ها را در هر لحظه از روز و شب برایتان به ثبت برسانند.

باتری گوشی S23 اولترا سامسونگ

به نظر می رسد باتری گوشی اس 23 اولترا 5000 میلی آمپر باشد و از آداپتور 45 واتی نیز پشتیبانی کند.

مشخصات پردازنده و سخت افزار گوشی S23 اولترا سامسونگ

گوشی S23 Ultra مجهز به پردازنده Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2   است که از 1 هسته 3.36 گیگاهرتز Cortex-X3 و 2 هسته 2.80 گیگاهرتز Cortex-A715 و 2 هسته 2.80 گیگاهرتز Cortex-A710 و 3 هسته‌ 2.00 گیگاهرتز Cortex-A510( مجموعا 8 هسته) تشکیل شده است. این گوشی با اندروید 13 و رابط کاربری ONE UI 5 عرضه خواهد شد.

حافظه داخلی و رم گوشی S23 اولترا سامسونگ

رم و حافظه داخلی 2 فاکتور مهم در انتخاب گوشی به حساب می آیند. گوشی S23 اولترا با حافظه های داخلی 128GB، 256GB، 512GB و یک ترابایت به همراه رم 8 و 12 گیگابایت عرضه خواهد شد.

آیا گوشی S23 اولترا برای بازی مناسب است؟

با توجه به پردازنده قوی به همراه رم و حافظه داخلی بالا، باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت می توان گفت گلکسی S23 اولترا یکی از بهترین گوشی های گیمینگ می باشد و می تواند سنگین ترین بازی ها را بدون هیچگونه لگی اجرا کند.

آیا گوشی S23 اولترا سامسونگ به تلویزیون وصل می شود؟

تمامی گوشی های پرچدار سامسونگ از قابلیت اسمارت ویو بهره مندند و گوشی S23 نیز در این دسته قرار می گیرد. اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم.

گوشی S23 Ultra ساخت کدام کشور است؟

گوشی S23 Ultra ساخت کدام کشور است؟ این سؤال و سؤالات زیر از پرتکرارترین سؤالات کاربران هنگام خرید گوشی S23 می باشند:

آیا گوشی سامسونگ S23 ساخت هند اصل است؟

آیا گوشی سامسونگ اس 23 اولترا ساخت ویتنام اصل است؟

از کجا بفهمیم گوشی S23 سامسونگ اصل ساخت کجاست؟

گوشی S23 اولترا ساخت هند و ویتنام چه تفاوتی دارند؟

گوشی S23 سامسونگ ساخت هند بهتر است یا ویتنام؟

در پاسخ به این سؤالات باید بگوییم در حال حاضر گوشی های سامسونگ ساخت چین، هند، ویتنام، اندونزی، برزیل و کره جنوبی هستند. باید به این نکته توجه کنید که سامسونگ کارخانجات مختلفی در کشورهای مختلف دارد که گوشی ها و انواع مختلف محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری را تولید می کنند. از جمله این کارخانجات می توانیم به سامسونگ چین، سامسونگ ویتنام، هند و برزیل اشاره کنیم. توجه داشته باشید که تمامی این کارخانجات از اصول و روند تولیدی مشابهی برخوردارند. بنابراین فرقی نمی کند که گوشی سامسونگ شما در ویتنام تولید شده باشد یا هند زیرا در هر صورت پروسه تولید و قطعات به کار رفته در ساخت گوشی ها در هر کدام از این کارخانجات یکسان هستند درنتیجه تمام گوشی های سامسونگ ساخته شده در کارخانجات سامسونگ در سراسر جهان، اصلی هستند.

آیا گوشی S23 اولترا NFC دارد؟

NFC یک قابلیت ارتباطی است که دستگاه های موبایلی را در شرایطی که نزدیک به یکدیگر باشند، قادر به رد و بدل اطلاعات می‌کند.ان اف سی یک فرکانس رادیویی ایجاد می‌کند و از طریق آن، ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می‌سازد. هنگامی که قابلیت ارتباط NFC دو دستگاه فعال باشد، آن دو می‌توانند حجم کمی از اطلاعات را بین یکدیگر منتقل کنند. تنها شرط لازم این است که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند. در این نوع ارتباط دو طرفه نیازی به وارد کردن کد تایید وجود ندارد همچنین قابلیت اتصال NFC مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. گوشی S23 Ultra از قابلیت nfc برخوردار است.

قیمت روز گوشی S23 اولترا سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ اس 23 اولترا هنوز مشخص نیست و باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی بمانیم. درباره قیمت احتمالی گوشی سامسونگ اس 23 حدس و گمان هایی زده می شود اما هنوز نمی دانیم این گوشی چطور قیمت گذاری خواهد و قیمت آن در بازار ایران چقدر خواهد بود.

بر اساس گمانه زنی ها بعضی حدس می زنند که قیمت این گوشی مانند گلکسی s22، 1200 دلار خواهد بود. اگر گوشی سامسونگ اس 23 اولترا با این قیمت به بازار عرضه شود، هنوز از آیفون 14 پرومکس 1100 دلاری کمی گران تر است. از طرف دیگر بعضی شایعات حاکی از این هستند که کل سری گلکسی s23 سامسونگ که اس 23 اولترا هم جزئی از آن است، نسبت به سال گذشته افزایش قیمت خواهند داشت.

برای اطلاع از قیمت نهایی گوشی سامسونگ اس 23 در ایران می توانید با کلیک روی گزینه نام نویسی برای هشدار قیمت در وبسایت نمایندگی سامسونگ در ایران، به محض مشخص شدن قیمت این گوشی از آن با خبر شوید.

آیا گوشی S23 اولترا ارزش خرید دارد؟

گوشی S23 Ultra یک گوشی تمام عیار است. این گوشی با پردازنده قدرتمند، دوربین با کیفیت، باتری قوی و امکانات خاص دیگر به یکی از بهترین گوشی های دنیا تبدیل شده است. شما به ما بگویید، با توجه به ویژگی های ذکر شده آیا گلکسی اس 23 اولترا ارزش خرید دارد؟ لطفا نظر خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؟

آدرس مرکز فروش نقدی و اقساطی گوشی S23 اولترا سامسونگ

مگا استور سعادت آباد: تهران - سعادت آباد - بلوار دریا - تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) - جنب بانک ایران زمین- پلاک 165 | تلفن تهران: 88697020

مگا استور ونک: تهران - ولیعصر - بالاتر از میدان ونک - برج نگار طبقه همکف واحد 6 و 8 | تلفن تهران: 88641707

مگا استور هروی: تهران - میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک 10 | تلفن تهران: 26752500

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی