کد خبر: ۳۳۱۲۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

گوشی شیائومی CIVI 3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی CIVI 3 به تراشه Dimensity 8200 مجهز خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی در سپتامبر سال گذشته از گوشی شیائومی CIVI 2 رونمایی کرد. این محصول احتمالا در سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهد شد؛ در حالی که گوشی شیائومی CIVI 3 در نیمه دوم سال جدید میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول جدید به تراشه Dimensity 8200 مجهز خواهد شد. گوشی شیائومی CIVI 3 دارای نمایشگری با رزولوشن +Full HD است. هنوز اطلاعات دیگری در مورد این محصول ارائه نشده است.

گوشی‌های شیائومی سری CIVI دارای طراحی جذابی هستند، شیائومی CIVI 2 از نمایشگر AMOLED با لبه خمیده بهره می‌برد. هنوز مشخص نشده است که گوشی CIVI 3 نیز طراحی مشابهی خواهد داشت یا نه. با توجه به مطالب ارائه‌شده، شرکت شیائومی قصد دارد گوشی شیائومی ۱۳ لایت را وارد بازار جهانی کند. این محصول دارای نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD است.

گوشی شیائومی ۱۳ لایت برخلاف گوشی CIVI 2 دارای دوربین سلفی تکی است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۳ لایت تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌‎شود. این محصول از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. گوشی شیائومی ۱۳ لایت با استفاده از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی