کد خبر: ۳۳۱۳۰
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

آخرین دستاوردهای فناوانه شهرهای پایدار و هوشمند عرضه می‌شود

«نمایشگاه شهر پایدار» 6 تا 9 بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار عنوان رویدادی است که با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و بیش از 280 نهاد دولتی، خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

«دولت هوشمند»، «مدیریت شهری هوشمند»، «اقتصاد پایدار»، «انرژی‌های سبز»، «اقتصاد پایدار» و «امنیت در شهرهای هوشمند» از جمله محورهای این نمایشگاه است.

آخرین دستاوردهای فناوانه شهرهای پایدار و هوشمند عرضه می‌شود

این رویداد اهدافی چون «ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز حوزه شهرهای پایدار و هوشمند»، «بررسی نقش مدیریت ساخت و ساز در توانمندسازی»، «توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در راستای هوشمندسازی آن»، «ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز»، «ایجاد فرصتی برای تبادل دانش و فناوری نو»، «حفظ سلامت محیط زیست و اکوسیستم زمین» و «معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی پایدار و صنایع وابسته» را دنبال می‌کند.

همچنین «توسعه بازار شهری هوشمند»، «عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه شهرهای هوشمند با شرکت‌ها»، «گسترش تعامل با سایر کشورها و استفاده از دستاوردها و تجربیات موفق آن‌ها»، «جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی برای ورود به پروژه‌های شهر پایدار به منظور توسعه آن‌ها» از دیگر اهدافی است که برای برگزاری این اجلاس و نمایشگاه عنوان شده است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی