کد خبر: ۳۳۱۳۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۲

چالش‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست با ایده‌های نوآورانه کاهش می‌یابد

پویش ملی استارتاپی «بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، این پویش ملی «معرفی ظرفیت‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست» برای کمک به حل چالش‌های حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی توسط کارآفرینان، نخبگان و فناوران داخلی و در راستای سند ملی راهبرد انرژی کشور را هدف قرار داده است.

شتاب‌دهنده مهام توس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی به دنبال جذب ایده‌های نوآورانه در این حوزه با محوریت «فناوری‌های نوین در پیش خرید و تبادل انرژی در بازار انرژی»، «بهینه‌سازی مصرف انرژی» و «تغییر نگرش در مصرف انرژی با به کارگیری علوم شناختی و رفتاری» هستند.

شرکت در این رویداد مزایایی چون «آشنایی با بازار بهینه سازی انرژی و محیط‌زیست»، «امکان استفاده از کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب»، «استفاده و بهره‌مندی از تجارب موفق صنایع و خبرگان در حوزه بهینه‌سازی»، «دریافت گواهینامه حضور در رویداد» و «امکان حمایت از طرح‌های برگزیده با اهدا گرنت تا سقف 400 میلیون تومان» را برای متقاضیان به همراه دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا 10 بهمن‌ماه سال 1401 فرصت دارند به این آدرس مراجعه کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی