کد خبر: ۳۳۲۳۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

"سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران" منصوب شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» را منصوب کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را که پیش از این سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی بود را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.

در حکم دهقانی خطاب به فرج‌الهی آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران منصوب می کنم. با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه‌ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش‌بنیان کشور ماموریت‌های ویژه‌ای برای جنابعالی در نظر گرفته می‌شود.

«پیگیری اجرای مطالعات امکان سنجی و تدوین اسناد توجیهی فنی و اقتصادی پروژه‌های کلان و برنامه‌های پیشران»، «همکاری موثر با ذی‌نفعان سازمانی و فراسازمانی برای ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در فرآیندهای مدیریت و اجرای پروژه‌های پیشران»، «ایجاد سازوکار پایش و نظارت مستمر بر کلان پروژه‌های توسعه فناوری و اقتصاد بخشی»، «شفاف‌سازی و هوشمندسازی فرآیندهای کنترلی برای تحقق حداکثری اهداف از پیش تعیین شده و افزایش چابکی حمایت‌ها»، «توسعه ابزارهای مدیریت پروژه و پنجره واحد رصد و ارزیابی پروژه‌ها و برنامه‌های معاونت برای سطوح مختلف مدیریتی» و «پیش‌بینی شکست پروژه‌ها و پیگیری دقیق ماموریت‌های محوله به بخش‌های مختلف سازمان و سایر بازیگران» از جمله این ماموریت‌ها است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم. بدینوسیله از تلاش و زحمات جناب آقای دکتر محمدحسین بهشتی در طول تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم. لازم است از تجربیات ایشان و سایر همکاران در این حوزه به خوبی استفاده شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی