کد خبر: ۳۳۲۷۴
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

رندرهای جدید تبلت وان‌پلاس پد در فضای وب منتشر شد

وان‌پلاس در اوایل وقت دیروز تائید کرد که نخستین تبلت این شرکت ضمن برگزاری رویدادی در روز 7 فوریه (18 بهمن ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، در این راستا حتی کمپانی چینی یک تیزر تصویری را به معرض نمایش گذاشت. اگرچه این تیزر صرفا تصویری واضح از وان‌پلاس 11 و وان‌پلاس بادز پرو 2 را ارائه می‌دهد. این گجت‌ها پیش‌تر در بازار چین عرضه شده و رویداد روز 18 بهمن ماه به منظور عرضه آنها در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است. با این‌حال موجودیت خود تبلت در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

این‌بار نیز یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks مطابق روال معمول دست به‌کار شده و پیش از انتشار تصاویر رسمی وان‌پلاس پد، رندرهای سه‌بعدی از این دستگاه را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این رندرها در ادامه قابل رویت هستند.

این رندرها تا حدی عجیب به‌نظر می‌رسند. به‌کارگیری ماژول جزیره‌ای دوربین به سبک بیسکویت اوریو در یک تبلت ابدا پدیده مرسومی قلمداد نمی‌شود؛ خصوصا اگر این ماژول در عوض قرارگیری روی یکی از گوشه‌های پنل پشتی به قسمت مرکزی آن منتقل شود. این موضوع با مبانی زیبایی‌شناسی وان‌پلاس 11 هماهنگی دارد. این گوشی و تبلت آینده کمپانی به وضوح متعلق به یک خانواده هستند.

مشخصات این تبلت کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال اکنون می‌دانیم که وان‌پلاس پد مجهز به یک نمایشگر 11.6 اینچی خواهد بود. این تبلت دارای بدنه فلزی با طراحی یکپارچه بوده و بایستی از استحکام بالایی برخوردار باشد. اگرچه جزئیات مربوط به ضخامت بدنه و وزن دستگاه هنوز اعلام نشده است.

رندرهای جدید تبلت وان‌پلاس پد در فضای وب منتشر شد

رندرهای جدید تبلت وان‌پلاس پد در فضای وب منتشر شد

رندرهای احتمالی وان‌پلاس پد

با کمی دقت می‌توان متوجه شد که دوربین جلویی روی یکی از لبه‌های کشیده‌تر تبلت قرار دارد. این دوربین برای برقراری تماس‌های ویدیویی در حالت افقی بسیار بهتر است؛ اگرچه استفاده از چنین دوربینی برای تبلت‌ها یک پدیده نادر به‌شمار می‌رود.

رویداد بزرگ آینده وان‌پلاس کمتر از 2 هفته دیگر برگزار می‌شود و در جریان آن، گجت‌های وان‌پلاس 11 و وان‌پلاس بادز پرو 2 به‌طور گسترده برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. همچنین رونمایی از صفحه‌کلید وان‌پلاس، یک تلویزیون هوشمند جدید و البته تبلت وان‌پلاس پد نیز در دستور کار کمپانی چینی قرار دارد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی