کد خبر: ۳۳۲۸۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

تصاویر سری پوکو X5 5G در فضای وب منتشر شد

تصاویر و رندرهای مربوط به گوشی‌های سری پوکو X5 5G بسیار زودتر از موعد عرضه رسمی آنها در فضای وب منتشر شدند.

به گزارش «نبض فناوری»، اگرچه تاریخ عرضه این گجت‌ها به‌طور دقیق اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که در ماه فوریه شاهد رونمایی رسمی از آنها باشیم پوکو X5 پرو 5G در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد؛ اما انتظار می‌رود که این محصول با برچسب قیمتی ویژه‌ای در بازار هندوستان قابل دسترس باشد.

تصویر اخیرا منتشر شده در توییتر نشان داد که پوکو X5 5G در روز 6 فوریه (17 بهمن ماه) در هندوستان عرضه خواهد شد. بی‌تردید این تاریخ به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است؛ اما شایعات در برخی مواقع به واقعیت تبدیل می‌شوند. یک وبلاگ‌نویس مشهور حوزه فناوری با شناسه SnoopyTech رندرهای پوکو X5 پرو 5G را در صفحه توییتری شخصی خود منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته می‌دانیم که پوکو X5 پرو 5G مدل ری‌برند شده ردمی نوت 12 پرو Speed Edition به‌شمار خواهد رفت. این موضوع با توجه به رندرهای لو رفته از گوشی پوکو چندان تعجب‌آور نبود. از جنبه طراحی، پوکو X5 پرو 5G با ردمی نوت 12 پرو Speed Edition تفاوت‌های بسیار ناچیزی دارد. از سوی دیگر پوکو X5 5G به ردمی نوت 12 با اتصال 5G شباهت دارد. در ادامه رندرهای مربوط به پوکو X5 5G با مدل‌های رنگی مختلف ارائه شده است:

این گوشی در 2 مدل رنگی سبز و مشکی به معرض نمایش گذاشته شده است. با این‌حال پوکو X5 پرو 5G با مدل‌های رنگی متنوع‌تری نسبت به نسخه استاندارد به بازار عرضه خواهد شد. پوکو X5 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 ساخت کوالکام و نمایشگر آمولد 120 هرتزی خواهد بود.

تصاویر سری پوکو X5 5G در فضای وب منتشر شد

پوکو X5 5G در رنگ‌آمیزی‌های سبز و مشکی

از جنبه پیکره‌بندی دوربین نیز پوکو X5 5G مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که پوکو X5 پرو 5G از ماژول اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. پوکو X5 پرو 5G به احتمال فراوان با تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام روانه بازار خواهد شد. تفاوت‌های کلیدی میان این 2 دستگاه اساسا به مقوله‌های عملکرد و دوربین مربوط می‌شود.

تصاویر سری پوکو X5 5G در فضای وب منتشر شد

تصاویر سری پوکو X5 5G

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی