کد خبر: ۳۳۳۵۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

شرکت OpenAI از ChatGPT Plus رونمایی کرد

شرکت OpenAI از نسخه غیر رایگان هوش مصنوعی جنجال‌برانگیز خود به نام ChatGPT Plus رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت OpenAI از نسخه غیر رایگان هوش مصنوعی جنجال‌برانگیز خود به نام ChatGPT Plus رونمایی کرد که هزینه استفاده از آن ۲۰ دلار در ماه است.

مهم‌ترین ویژگی نسخه پلاس، اولویت در دسترسی به این پلتفرم فوق هوشمند است. برای مثال اگر کاربر عادی ChatGPT باشید قطعا با صفحه‌ای که می‌گوید ظرفیت پر است یا پس از پرسیدن چند سوال اعلام می‌کند تا یک ساعت دیگر نمی‌توانید سوالی بپرسید، مواجه شده‌اید.

شرکت OpenAI از ChatGPT Plus رونمایی کرد

چت‌بات ChatGPT Plus معرفی شد

با پرداخت ۲۰ دلار و خرید نسخه پلاس، برخی محدودیت‌های نسخه معمولی آن از بین می‌رود. از سوی دیگر، در این نسخه ChatGPT به شکل سریع‌تری هم به سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

در نهایت شرکت OpenAI اعلام کرد کاربران سرویس پلاس، پیش از کاربران عادی ChatGPT می‌توانند از قابلیت‌ها و بهبودهای جدید این پلتفرم بهره‌مند شوند.

البته OpenAI اعلام کرده است که به ارائه رایگان نسخه عادی ChatGPT ادامه می‌دهد و فروش این اشتراک، خود یکی از دلایلی است که بتواند از حجم بالای کاربران رایگان پشتیبانی کند.

ChatGPT نمونه اولیه از چت‌بات دیالوگ‌محور مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند زبان طبیعی انسان را متوجه شده و متون نوشتاری بسیار دقیقی مشابه انسان تولید کند. در‌حقیقت ChatGPT جدیدترین نسخه از GPT، خانواده‌ای از هوش مصنوعی با قابلیت تولید متن به‌حساب می‌آید.

این چت‌بات جدیدترین دستاورد شرکت تحقیقاتی OpenAI است که ایلان ماسک یکی از بنیان‌گذاران آن محسوب می‌شود. این شرکت با همکاری یکی از سرمایه‌گذاران سیلیکون ولی به نام «سم آلتمن» در اواخر سال 2015 تأسیس شد و هدفش توسعه هوش دیجیتال برای کمک به بشریت است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی