کد خبر: ۳۳۳۶۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

اپل در سه‌ماهه چهارم 2022، دو میلیون آیفون در هند فروخته است

اپل در سه‌ماهه چهارم سال 2022 دو میلیون آیفون در هند فروخته است.

به گزارش«نبض فناوری»اوایل این ماه گفته شده بود که اپل در یک ماه، به ارزش یک میلیارد دلار آیفون به هند عرضه کرده است. حالا CyberMedia Research در گزارش جدیدی داده‌های مربوط به آیفون‌های عرضه شده در سه ماهه چهارم سال 2022 یعنی دوره زمانی بین اکتبر تا دسامبر به این کشور را به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارش گیزمو چاینا که براساس داده‌های CyberMedia Research نوشته شده، اپل هند در سه ماهه چهارم سال 2022 دو میلیون آیفون فروخته است که افزایش متوالی 18 درصد آن را نشان می‌دهد. با این حال، در مقایسه با سال گذشته، دستگاه‌های عرضه شده سه ماهه چهارم 7 درصد کاهش یافته است.

برتری آیفون 14 در هند

اپل هند

سری آیفون 14 با 59 درصد سهم بازار طی سه ماهه گذشته، پرفروش‌ترین مدل‌های این دستگاه در هند بوده است. آیفون 13 با فروش 32 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد.

اپل همچنین بهترین سال خود در هند را پشت سر گذاشته است. غول فناوری رشد سالانه 11 درصدی را در فروش هند ثبت کرد و بالاترین سهم بازار خود را با 5.5 درصد تامین کرد. به گفته کارشناسان، انتظار می‌رود اپل در سال 2023 دستگاه‌های بیشتری را نسبت به سال 2023 بفروشد.

این گزارش در حالی منتشر شده که اپل تلاش دارد تا تولیدات خود در هند را افزایش داده و آن را به یک مرکز تولید آیفون تبدیل کند. به دلیل نگرانی‌های ژئوپلیتیکی بین چین و ایالات متحده و همچنین اختلالات ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا، غول فناوری مستقر در کوپرتینو قصد دارد تولیدات خود در خارج از چین را افزایش داده و تنوع بخشد.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود اپل در 2 تا 3 سال آینده 20 درصد از آیفون‌ها را در هند تولید کند. علاوه بر آیفون، غول فناوری همچنین قصد دارد تا تولید برخی هدفون‌های Beats و ایرپادها را نیز به این کشور منتقل کند. علاوه بر این، بخشی از تولید آیپد نیز از چین به هند منتقل می‌شود.

منبع:دیجیاتو

برچسب ها: آیفون اپل هند فروش
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی