کد خبر: ۳۳۴۲۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

گوشی Oppo Find N2 Flip با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo Find N2 Flip احتمالا با قیمت بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو وارد بازار اروپا خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت اوپو قصد دارد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ که پایان ماه جاری در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود گوشی‌های جدید خود به نام Find N2 Flip و سری Find X6 را به نمایش بگذارد. گوشی Find N2 Flip پیش از این گواهینامه‌های متعددی را دریافت کرده است و به نظر می‌رسد که در چندین بازار عرضه خواهد شد. این محصول در یک نسخه با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی احتمالاً با قیمت بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو وارد بازار اروپا خواهد شد.

گوشی Oppo Find N2 Flip در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه می‎‌شود نسخه طلایی آن نیز وارد بازار چین خواهد شد و احتمالاً در دیگر کشورها به فروش نخواهد رسید. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی تاشو AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر ۳.۲۶ اینچی خارجی آن نیز از نوع AMOLED است. گوشی تاشو اوپو با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. یک حسگر اثر انگشت نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است.

گوشی Oppo Find N2 Flip از تراشه Dimensity 9000 Plus بهره می‌برد که با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. دوربین سلفی این محصول به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX709 مجهز شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی Oppo Find N2 Flip با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. دو گوشی هوشمند Find N2 Flip و Find N2 برای اولین بار دسامبر ۲۰۲۲ در چین معرفی شد؛ به نظر می‌رسد که شرکت اوپو برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمند Find N2 در بازار جهانی ندارد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی