کد خبر: ۳۳۴۲۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 فردا عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری OnePlus Buds Pro 2 فردا، هفتم فوریه، عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت وان‌پلاس قصد دارد هفتم فوریه یک رویداد بزرگ جهانی برگزار کند و محصولات جدید خود مانند گوشی‌های OnePlus 11 5G، OnePlus 11R و هندزفری OnePlus Buds Pro 2 را به صورت جهانی عرضه کند. قیمت هندزفری OnePlus Buds Pro 2 در بازار هند ۱۷۰ دلار ارزیابی شده است، در حالی که هندزفری OnePlus Buds Pro در سال ۲۰۲۱ میلادی با قیمت ۱۲۱ دلار در اختیار کاربران قرار گرفت.

طراحی هندزفری OnePlus Buds Pro 2 بسیار شبیه به نسل قبلی خود است. این محصول دارای صدای فضایی است که باعث می‎‌شود کاربران از صدای سه‌بعدی لذت ببرند. هندزفری جدید شرکت وان‌پلاس در رنگ‌های مشکی و سبز و با درایورهای ۱۱ میلی‌متری داینامیک و شش میلی‌متری دیافراگم عرضه می‎‌شود.

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 دارای حالت‌های حذف نویز فعال (ANC) و شفاف است. زمانی که قابلیت ANC این محصول فعال باشد تا ۵.۵ ساعت شارژدهی دارد که با کیس شارژ می‌توان این مدت را به ۳۹ ساعت افزایش داد. اما در صورتی که قابلیت ANC غیرفعال باشد تا ۹ ساعت پخش را ارائه می‎‌دهد. با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، تنها پس از ۱۰ دقیقه شارژ هندزفری یادشده، می‌توان به مدت سه ساعت از آن استفاده کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی