کد خبر: ۳۳۴۳۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

حافظه رم گوشی OnePlus Ace 2 تائید شد

به صورت رسمی تائید شده است که حافظه رم گوشی OnePlus Ace 2 از نوع LPDDR5x خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 قرار است هفتم فوریه وارد بازار چین شود؛ این محصول بسیار شبیه گوشی OnePlus 11R 5G است که قرار است همان روز وارد بازارهای جهانی شود. شرکت تولیدکننده به صورت رسمی تائید کرده است که حافظه رم گوشی OnePlus Ace 2 از نوع LPDDR5x خواهد بود. عملکرد این حافظه رم در مقایسه با رم LPDDR5 33 درصد سریع‌تر است. گوشی OnePlus Ace 2 پس از OnePlus 11 5G، تنها گوشی هوشمند از این برند است که از حافظه رم LPDDR5x بهره می‌برد.

گوشی OnePlus Ace 2 در دو نسخه با حافظه رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی عرضه می‎‌شود و به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز خواهد شد. این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی OLED با لبه‌های خمیده، رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. حسگر اثرانگشت آن نیز روی نمایشگر قرار گرفته شده است.

گوشی OnePlus Ace 2 با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است، در حالی که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی تعبیه شده است و شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، دوربین فوق‌عریض ۱۲ یا هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی OnePlus Ace 2 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. با وجود اینکه هنوز اطلاعاتی در مورد حافظه ذخیره‌سازی این محصول در دسترس قرار نگرفته است، اما این احتمال وجود دارد که با ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 عرضه شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی