کد خبر: ۳۳۴۷۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

صفحه‌کلید جدید وان‌پلاس رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت وان‌پلاس به‌تازگی از صفحه‌کلید جدید خود به نام OnePlus Keyboard 81 Pro رونمایی کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از محصولاتی که شرکت وان‌پلاس به‌تازگی رونمایی کرده است، صفحه‌کلید OnePlus Keyboard 81 Pro است. این محصول که اولین صفحه‌کلید مکانیکی این برند است، دارای طراحی منحصربه‌فرد است و حس خوبی را هنگام استفاده به کاربران القا می‌کند.

صفحه‌کلید OnePlus Keyboard 81 Pro دارای بدنه آلومینیومی بسیار سبک است و یک نگهدارنده داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. شرکت وان‌پلاس با Keychron همکاری کرده است تا صفحه‌کلیدهای جدید این شرکت با چندین سیستم‌عامل از جمله macOS، Windows و Linux سازگار شود. صفحه‌کلید جدید وان‌پلاس در دو حالت بلوتوثی و سیمی قابل استفاده است.

صفحه‌کلید OnePlus Keyboard 81 Pro در حالت بی‌سیم به بلوتوث ۵.۱ مجهز شده است که تا ۱۰ متر محدوده اتصال را ارائه می‌دهد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود که با کمترین میزان روشنایی می‌تواند تا ۱۰ ساعت دوام بیاورد. این محصول برای اتصال سیمی و شارژ از درگاه USB Type-C استفاده می‌کند.

صفحه‌کلید جدید شرکت وان‌پلاس در دو رنگ خاکستری تیره و روشن عرضه می‌شود و قرار است در ماه آوریل در دسترس کاربران قرار بگیرد، البته هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی