کد خبر: ۳۳۴۸۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

وزیر ارتباطات از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی CTEX بازدید کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) برای بازدید از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی CTEX به مصلای امام خمینی (ره) رفت.
وی در این بازدید که نزدیک به ۲ ساعت طول کشید با حضور در غرفه شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در جریان آخرین تولیدات، توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و بازیگران اصلی زیست‌بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی قرار گرفت و در گفت‌وگو با بسیاری از تولیدکنندگان محتوای فضای مجازی حاضر در این نمایشگاه از موانع و مشکلات پیش روی آنها مطلع شد و برای رفع برخی از آنها دستوراتی را در حوزه ماموریتی ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر کرد.
این نمایشگاه که به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ بهمن‌ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) برپا شده بود جلوه‌ای از هم‌افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باهدف حمایت از توسعه کسب‌وکارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب‌وکارها با حاکمیت برگزار شد.
فراهم‌سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست‌بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب‌وکارها و ایجاد پیمان‌های مشارکتی و زمینه‌سازی آشنایی آن‌ها با آخرین فناوری‌های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه بود.
خدمات زیرساخت محتوا، کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، زنان، خانواده و سبک زندگی، فناوری‌های محتوا و خدمات، حکمرانی (سازمان‌ها و نهادها)، سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، کودک، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، سکوهای ارائه محتوا و خدمات، تولیدکنندگان محتوا، بازی‌های جدی و استریمرها، بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی