کد خبر: ۳۳۵۴۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

گوشی Redmi K60 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi K60 با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۴۳۹ دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی‌های سری Redmi K60 که چند ماه گذشته عرضه شد، اخیراً وارد بازار چین شده است. گوشی Redmi K60 با حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۴۳۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که نسخه دیگر این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۲۷ دلار ارزیابی شده است.

گوشی Redmi K60 دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه شده است. گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Redmi K60 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی