کد خبر: ۳۳۵۵۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go 2023 وارد بازار چین شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go 2023 در بازار چین موجود است.

به گزارش «نبض فناوری»، لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go2023 که به تازگی وارد بازار چین شده است یک محصول دو در یک است که کاربران می‌توانند از آن هم به عنوان تبلت و هم لپ‌تاپ استفاده کنند. این محصول با لوازم جانبی جداشدنی مانند قلم Stylus و صفحه‌کلید در دو نسخه عرضه می‌شود.

نسخه اول لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go2023 دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است؛ در حالی که نسخه دوم با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت نسخه اول ۶۳۱ دلار ارزیابی شده است، در حالی که نسخه دوم با حافظه ذخیره‌سازی بالاتر با قیمت ۷۳۴ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. صفحه‌کلید و قلم Stylus این محصول به صورت جداگانه به قیمت تقریباً ۵۴ دلار به فروش می‌رسد.

لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go2023 دارای نمایشگر ۱۲.۳۵ اینچی با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم همراه است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار دارد و یک دوربین هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go2023 با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز اجرا می‎‌شود، دارای لوازم جانبی جداشدنی است و از بلندگوهای استریو پشتیبانی می‌کند. وزن این محصول ۷۱۰ گرم و ضخامت آن ۷.۶۸ میلی‌متر است، بنابراین آن را به دستگاهی بی‌سیم و باریک تبدیل کرده است. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی لپ‌تاپ یادشده منتشر نشده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی