کد خبر: ۳۳۵۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۲
وزیر ارتباطات در جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی کشور:

با افزایش کیفیت، سرعت و ارتقا شبکه ارتباطی دین خودمان به مردم را ادا می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال و بابیان اینکه این مردم واقعاً بی‌نظیر هستند و باید قدردان صبر و نجابتشان بود، تأکید کرد که باید با کار و تلاش مجدانه و به همت و تلاش خانواده ارتباطات، تجربه کاربری‌ مردم عزیزمان را در حوزه ارتباطی چه همراه و چه ثابت بهبود ببخشیم.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی همراه و ثابت با حضور مدیران اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP) ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور باشکوه یک غافلگیری برای دشمنان بود چراکه آن‌ها تصور نمی‌کردند بعد از چند ماه فشار سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای این چنین مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیابان‌ها را مبهوت حضور خود کنند.
وی افزود: همان‌طور که ریاست محترم جمهوری هم تأکید کردند با این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، وظیفه مسئولان در کشور سنگین‌تر شده است و باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حداکثر تلاشمان را بکنیم.
زارع پور با بیان اینکه این مردم واقعاً بی‌نظیر هستند و باید قدردان صبر و نجابتشان بود و از آن باید به‌عنوان یک سرمایه حفاظت کرد گفت: باید تلاش کنیم تا با ارتقا کیفیت و سرعت خدمات ارتباطی در کشور و بهبود تجربه کاربری‌ هموطنان، وظیفه خود در خدمت رسانی به مردم عزیزمان را ادا کنیم.
زارع پور در خاتمه گفت: هر ساله در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود و حتماً لازم است که همه پای‌کار باشند تا ضمن حفظ پایداری شبکه و حل مشکلات موجود، روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات در کشور بیفزاییم. بر همین اساس در هفته‌های آتی جلسات مشابه ای را برگزار خواهیم کرد تا به صورت اجرایی و عملیاتی روند حل مشکلات و ارتقا کیفیت زیرساختهای ارتباطی کشور را دنبال کنیم.
پیش از سخنان وزیر ارتباطات مدیران اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP) گزارشی از وضعیت فعلی شبکه ارتباطی خود ارائه دادند و سپس به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای خود و مشکلات پیش رو پرداختند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی