کد خبر: ۳۳۵۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

ساعت هوشمند جدید برند Ambrance عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Ambrance Wise Eon Max با نمایشگر ۲.۰۱ اینچی در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، Ambrance، شرکت هندی تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی، به‌تازگی ساعت هوشمند جدیدی به نام Ambrance Wise Eon Pro را وارد بازار هند کرده است. این محصول جایگزین Wise Eon Pro است که سال گذشته عرضه شده بود. ساعت هوشمند جدید دارای نمایشگر ۲.۰۱ اینچی Lucid با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۳ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت است.

ساعت هوشمند Ambrance Wise Eon Max دارای بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس است و از طیف وسیعی از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند سطح اکسیژن خون (SpO2)، ضربان قلب و الگوهای خواب خود را ردیابی کنند. همچنین محصول یادشده اعلان‌هایی برای حرکت کردن، نوشیدن آب کافی و اجتناب از نشستن طولانی‌مدت را ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند جدید برند Ambrance گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Ambrance Wise Eon Max با استفاده از یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود که می‌تواند تا ۱۰ روز شارژدهی داشته باشد. این محصول به منظور برقراری تماس تلفنی و پشتیبانی از دستیار صوتی، به بلوتوث v5.0 مجهز شده است. قیمت محصول یادشده تقریباً ۷۲ دلار ارزیابی شده است، اما شرکت تولیدکننده در حال حاضر آن را با قیمت تخفیف‌خورده ۲۲ دلار در دسترس کاربران قرار داده است. ساعت هوشمند Ambrance Wise Eon Max با ۳۶۵ روز گارانتی در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری، قهوه‌ای و زرشکی عرضه می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی