کد خبر: ۳۳۵۶۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۳

معرفی سری های مختلف لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس تاف tuf یکی از مدل‌های محبوب برند ایسوس بوده که طرفداران زیادی دارد. اما در خرید لپ‌تاپ فقط نام برند مطرح نبوده و لازم است از مشخصات آن اطلاعات کاملی داشته باشید.

لپ تاپ ایسوس تاف tuf

لپ تاپ ایسوس تاف tuf یکی از مدل‌های محبوب برند ایسوس بوده که طرفداران زیادی دارد. اما در خرید لپ‌تاپ فقط نام برند مطرح نبوده و لازم است از مشخصات آن اطلاعات کاملی داشته باشید.

از آنجایی که ایسوس‌ سری لپ‌تاپ‌های متفاوتی را تولید و روانه بازار کرده است، شاید انتخاب برایتان کمی دشوار باشد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین‌های ایسوس و مشخصات آن‌ها بپردازیم.

معرفی لپ تاپ ایسوس تاف tuf

اگر علاقه‌مند به گیم و سرگرمی هستید و به دنبال لپ‌تاپی با نیروی فوق‌العاده می‌گردید پیشنهاد ما لپ تاپ ایسوس تاف tufاست.

Tuf (The Ultimate Force) به معنی نیروی نهان بوده و این شرکت در طراحی آن علاوه بر توجه به نیازهای گیمر، سعی در تولید لپ‌تاپی اقتصادی‌تر نسبت به مدل راگ داشته است.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس تاف tuf

وقتی صحبت از لپ‌تاپ گیمینگ می‌شود؛ یعنی سازنده به قطعات مهم سخت‌افزاری بیش از سایر مسائل مانند ظاهر آن‌ها توجه کرده است. اما برای خرید لپ تاپ ایسوس تاف tuf باید چه نکاتی را مد نظر داشت؟

  • کارت گرافیک: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری که باعث اجرای صحیح بازی و حتی بالا رفتن کیفیت صفحه‌نمایش می‌شود، کارت گرافیک است.
  • پردازنده: پردازنده وظیفه اجرای برنامه‌ها را بر عهده داشته و هرچه قدرتمندتر باشد، یعنی توانایی اجرای برنامه‌های سنگین‌تری دارد.
  • حافظه اصلی: از آنجایی که رم مستقیما با پردازنده در ارتباط بوده و فرآیندهای در حال اجرا را در خود نگه‌می‌دارد تا به پردازشگر ارسال کند، هرچه میزان آن بیشتر باشد سرعت لپ‌تاپ بالاتر می‌رود.

لازم است بدانید با توجه به سخت‌افزاری که حین خرید لپ تاپ ایسوس تاف tuf انتخاب می‌کنید؛ ممکن است برنامه‌های خیلی سنگین را به‌خوبی اجرا نکند. برای اجرای آن‌ها سری دیگری تولید شده که به معرفی آن نیز می‌پردازیم.

لپ تاپ ایسوس راگ Rog

معرفی لپ تاپ ایسوس راگ Rog

لپ‌تاپ راگ به معنی جمهوری گیمرها بوده و در ساخت آن هیچ توجهی به هزینه قابل پرداخت نشده و تمرکز اصلی بر روی تولید لپ‌تاپی قدرتمند و مناسب برای اجرای تمام بازی‌ها است.

 ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس راگ Rog

از آنجایی که می‌توان گفت سری راگ برند ایسوس جزء گران‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است؛ باید در هنگام خرید به مشخصات آن توجه زیادی داشته باشید.

علاوه بر مواردی که در لپ تاپ ایسوس تاف tufگفته‌ شد، مشخصات زیر نیز در حین خرید لپ‌تاپ مناسب برای گیم بسیار حائز اهمیت هستند.

  • عمر بالای باتری: متاسفانه عمر باتری‌های جدید نسبت به سری‌های قدیمی کاهش یافته و پس از شارژ باتری، امکان استفاده از لپ‌تاپ تنها برای 2 تا 4 ساعت فراهم است.
  • اندازه و کیفیت صفحه نمایش: این سری در اندازه‌های 4/13 تا 3/17 تولید شده‌اند و با توجه به سلیقه یا نیاز خود، می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

لپ تاپ ایسوس راگ Rog از بهترین کارت گرافیک‌ها بهره برده است و می‌تواند شما را با دنیای جدیدی از گیم آشنا کند. لذا اگر فاکتور هزینه برایتان اهمیت زیادی ندارد، خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی لپ تاپ ایسوس زنبوک zenbook

اگر به دنبال لپ‌تاپی شیک و ظریف هستید که از قدرت و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد؛ مدل زنبوک یکی از بهترین گزینه‌های مقابل شما است.

این اولترابوک از زیرمجموعه‌ نوت‌بوک‌ها به‌حساب می‌آید. ظرافت بالا و وزن کم آن، از همان ابتدا باعث شد افرادی که مجبور به جابه‌جایی لپ‌تاپ هستند مانند دانشجویان و کارمندان علاقه خاصی به خرید این لپ‌تاپ نشان دهند.

در بیشتر مدل‌های زنبوک از نمایشگر لمسی استفاده شده که برای راحتی کاربر بسیار مناسب است. لپ تاپ ایسوس زنبوک zenbook در دسته‌بندی میان‌رده و بالارده این برند قرار دارد.

معرفی لپ تاپ ایسوس سری Vivobook

از لپ‌تاپ‌های مناسب ایسوس برای قشرهای مختلف می‌توان به Vivobook اشاره کرد. از آنجایی که پردازنده قدرتمندی برای آن‌ها تعبیه نشده، قدرت خیلی زیادی ندارند. اما برای استفاده روزمره مانند انجام پروژه‌های معمولی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

این سری در 4 مدل مختلف راهی بازار می‌شود که هرکدام مشخصات خود را داشته و برای خرید آن لازم است تمام مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها را بررسی کنید.

معرفی لپ‌تاپ ایسوس سری Chromebook

این لپ‌تاپ که در سال‌های اخیر وارد بازار شده از قیمت کاملا مناسبی برخوردار بوده و بیشتر کاربران آن نیز دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

معمولا سری  Chromebookحالت فلیپ دارد و می‌توان با چرخش 360 درجه نمایشگر، از آن به‌عنوان تبلت نیز استفاده کرد.

معرفی لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook

این سری بیشتر برای مصارف تجاری طراحی و روانه بازار شد. از ExpertBook می‌توان برای انجام فعالیت‌های مختلف استفاده کرد.

از آنجایی که این سری از استانداردهای نظامی نیز بهره‌مند شده، در ساخت آن از سخت‌افزارهای مقاوم استفاده کردند تا از نظر استحکام نیز قدرت بالایی داشته باشد.

لپ تاپ ایسوس سری معرفی ProArt Studiobook

از لپ‌تاپ‌های بالارده ایسوس می‌توان به سری ProArt Studiobook اشاره کرد. اگر به دنبال لپ‌تاپ حرفه‌ای برای انجام کارهای تخصصی هستید؛ این سری می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

لپ تاپ ایسوس سری  ProArt Studiobookدر اندازه 6/15 تا 17 اینچ تولید شده و وضوح تصویر تا 4k را برای کاربران فراهم می‌کند.

معرفی مدل‌های مختلف لپ‌تاپ ایسوس

حال که با مهم‌ترین سری‌های تولید شده از ایسوس آشنا شدید؛ بهتر است با سایر مدل‌های موجود نیز آشنایی مختصری پیدا کنید.

لپ‌تاپ سریk

 لپ‌تاپی مناسب برای انجام کارهای روزانه که از وزن بسیار کمی برخوردار است.

لپ‌تاپ سری r

 این سری در مدل‌های مختلف با سخت‌افزار گوناگون تولید شده که برخی از آن‌ها مناسب کارهای روزانه و بعضی دیگر برای گیم قابل استفاده است.

لپ‌تاپ سری x

 مشخصات سری x شامل پردازنده 7 هسته‌ای و رم 8 تا 16 گیگابایتی است. هدف تولید این سری انجام کارهای روزمره و بازی بود.

لپ‌تاپ سری n

 از لپ‌تاپ‌های قیمت مناسب بوده که با سخت‌افزار متفاوتی به بازار عرضه شد. بیشترین استفاده از آن برای انجام کارهای سبک و روزمره است.

جمع‌بندی

اگر به دنبال لپ‌تاپی برای گیم با قیمت مناسب هستید، لپ تاپ ایسوس تاف tufیکی از بهترین گزینه‌ها است. ایسوس مدل‌های مختلفی وارد بازار کرده که هرکدام از ویژگی‌ و کاربردهای خاصی برخوردارند.

 از مهم‌ترین محصولات و سری‌های تولید شده می‌توان به سری زنبوک، rog، Chromebook، ExpertBook و دیگر موارد شاره کرد.

به‌طور کلی برای خرید یک لپ‌تاپ لازم است از هدف تولید آن و مشخصات سخت‌افزاری مانند قدرت پردازنده، حافظه اصلی، کارت گرافیک، وضوح نمایشگر، طول عمر باتری و سایر موارد اطلاعات کافی داشته باشید.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی