کد خبر: ۳۳۵۸۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۲

طراحی هندزفری شیائومی Buds 4 شبیه ایرپاد است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری شیائومی Buds 4 از ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال هوشمند، صدای فضایی ۳۶۰ درجه و حالت شفافیت بهره می‌برد.

به گزارش «نبض فناوری»، انتظار می‌رود که شرکت شیائومی هندزفری شیائومی Buds 4 را در رویداد Mobile World Congress2023 به صورت جهانی عرضه کند. این محصول در دسامبر ۲۰۲۲ وارد بازار چین شده بود، هم‌اکنون نیز در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز با قیمت ۵۹ یورو در اختیار کاربران اروپایی قرار می‌گیرد.

هندزفری شیائومی Buds 4 شبیه ایرپادهای اپل است، میکروفون‌های حذف نویز و ورودی صدا در قسمت انتهایی هدفون قرار دارند. ساقه این محصول نیز به عنوان یک مرکز کنترل لمسی برای تنظیم آسان پخش و صدا عمل می‌کند. هندزفری جدید شیائومی به لطف درایور داینامیک مغناطیسی پیشرفته کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

هندزفری شیائومی Buds 4 از ویژگی‌هایی مانند حذف هوشمند نویز فعال، صدای فضایی ۳۶۰ درجه و حالت شفافیت بهره می‌برد. علاوه بر این دارای گواهی بی‌سیم صوتی HDC 5.0 است و با سه میکروفون داخلی و فناوری کاهش نویز، کیفیت مکالمه شفافی را حتی در محیط‌های پرسروصدا ارائه می‌دهد.

کیس شارژ هندزفری شیائومی Buds 4 از طراحی دو رنگ برخوردار است به طوری که نیمه بالایی آن دارای روکش براق است و نیمه پایینی آن بافت پلاستیکی دارد. انرژی مورد نیاز این هندزفری با استفاده از یک باتری ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که تا شش ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. کیس شارژ آن نیز زمان شارژدهی را به ۳۰ ساعت افزایش می‌دهد.

هندزفری یادشده می‌تواند همزمان به دو دستگاه متصل شود. همچنین این محصول گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی