کد خبر: ۳۳۵۸۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

گوشی Lava Agni 2 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Lava Agni 2 5G به تراشه مدیاتک Dimensity 1080 SoC مجهز خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Lava در ماه نوامبر سال گذشته گوشی هوشمند Agni 5G را عرضه کرد؛ هم‌اکنون نیز قصد دارد جایگزین آن را وارد بازار کند. محصول جدید که Angi 2 5G نام دارد، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Lava Agni 2 5G قرار دارد؛ دوربین اصلی آن به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است و از فناوری OIS پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این محصول نیز دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که محصول یادشده از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 SoC بهره ببرد در حالی که مدل قبلی دارای تراشه Dimensity 810 است.

گوشی Lava Agni 2 5G با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی بهره می‌برد.

گوشی Lava Agni 2 5G اواسط ماه مارس یا آوریل با قیمت بین ۲۴۱ و ۳۰۲ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در هفته‌های آینده منتشر شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی