کد خبر: ۳۳۵۹۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

جزئیات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

انتشار اخبار گوناگون پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی A24 از بالغ بر 6 ماه قبل آغاز شده است. اکنون این گجت در وبسایت آژانس رگولاتوری NBTC کشور تایلند رویت شده و به موعد عرضه خود یک گام دیگر نزدیک‌تر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، این گوشی با شماره مدل SM-A245F/DSN در وبسایت مرجع صدور گواهینامه تایلند ظاهر شده است. حروف DS در شناسه دستگاه نشان‌دهنده پشتیبانی آن از 2 سیم‌کارت است.

در این فهرست به مشخصات کلیدی گلکسی A24 هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما در عین‌حال اعلام شده که گلکسی A24 یک گوشی 4G قلمداد می‌شود.

ماه گذشته سامسونگ گلکسی A24 با شماره مدل SM-A245F، تراشه هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک، 4 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 13 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. بر اساس شایعات این دستگاه مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود.

با این‌حال گلکسی A24 فاقد حسگر تشخیص عمق خواهد بود. بعلاوه دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه شده روی پنل جلویی دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جزئیات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

سامسونگ گلکسی A24 در وبسایت NBTC

بر اساس شنیده‌ها سامسونگ گلکسی A24 مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود. با این‌حال برند کره‌ای در رابطه با زمان عرضه این گوشی هیچ‌گونه اطلاعات خاصی را ارائه نداده است.

جزئیات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

جزئیات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

سامسونگ گلکسی A23

 

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی