کد خبر: ۳۳۶۰۰
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

سامسونگ از لوازم جانبی سازگار با محیط زیست خود رونمایی کرد

سامسونگ سعی کرده است محصولات خود را به طرق مختلف با محیط زیست سازگار کند. این شرکت علاوه بر بهبود کل زنجیره تامین خود برای سازگارتر بودن با محیط زیست، لوازم جانبی سازگار با محیط زیست را برای دستگاه‌های‌ تلفن همراه و پروژکتورهای قابل حمل خود نیز معرفی کرده است. برخی از چنین لوازم جانبی سازگار با محیط زیست در کره جنوبی نمایش داده می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ با Slash B Slash، سازنده لوازم جانبی، برای عرضه لوازم جانبی سازگار با محیط زیست برای گوشی‌های هوشمند گلکسی، پوشیدنی‌های گلکسی و پروژکتور The Freestyle همکاری کرده است.

این فروشگاه یک فروشگاه پاپ‌آپ در هیوندای سئول در کره جنوبی افتتاح کرده است تا لوازم جانبی «Eco-Friends» را برای Galaxy S23، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Watch 5 به نمایش بگذارد. این لوازم جانبی با استفاده از بیش از 40٪ PCM (مواد بازیافتی)، از جمله پلاستیک بازیافتی و چرم گیاهی ساخته شده‌اند.

این پروژه توسط کارمندان جوان (حدود 20 ساله) سامسونگ هدایت می‌شود. این لوازم جانبی تلاش نسل جوان برای مصرف بهینه و بیان سلیقه‌های شخصی را به نمایش می‌گذارد. این شرکت برای اولین بار مجموعه لوازم جانبی Eco-Friends را در IFA 2022 راه اندازی کرد و از آن زمان، دسترسی به چنین لوازم جانبی را در بیش از 28 کشور گسترش داد. لوازم جانبی این مجموعه دارای طرح‌هایی از Gatorade، Hello Kitty، Muzik Tiger، Pokemon، Sponge Bob، Star Wars، The Simpsons و بسیاری دیگر دارد.

سامسونگ از لوازم جانبی سازگار با محیط زیست خود رونمایی کرد

این لوازم جانبی از طریق SMAPP (برنامه مشارکت لوازم جانبی موبایل سامسونگ) طراحی شده‌اند که استانداردهای کیفیت را برای مصرف کنندگان تضمین می‌کند و گزینه‌های خرده فروشی‌ها را برای لوازم جانبی ارائه شده گسترش می‌دهد. لوازم جانبی در حال حاضر در یک فروشگاه پاپ آپ به نام SLBS Studio به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر 39 لوازم جانبی سازگار با محیط زیست، 150 لوازم جانبی موبایل دیگر نیز در این فروشگاه به نمایش گذاشته شده است. بازدیدکنندگان حتی می‌توانند لوازم جانبی را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنند.

سامسونگ از لوازم جانبی سازگار با محیط زیست خود رونمایی کرد

برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه پاپ آپ خود، سامسونگ رویدادهایی را در محل ترتیب داده است که در آن هنرمندان با استفاده از قلم S، نقاشی‌هایی از بازدیدکنندگان می‌کشند و لوازم جانبی را برای مشتریان امضا می‌کنند. قرعه کشی‌های جوایز نیز برای ارائه مزایای اضافی به خریداران خوش شانس ترتیب داده شده است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی