کد خبر: ۳۳۶۰۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

آنر مجیک 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام رسما معرفی شد

آنر پیش از برگزاری رویداد بزرگ خود در کنگره جهانی موبایل از گوشی آنر مجیک 5 لایت در کشور فرانسه رونمایی کرد. این گوشی در واقع مدل ری‌برند شده آنر X9a برای بازارهای اروپایی محسوب می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، آنر مجیک 5 لایت مجهز به یک نمایشگر اولد خمیده با اندازه 6.67 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این پنل از خروجی رنگ 10 بیتی و قابلیت تنظیم روشنایی از طریق مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 1920 هرتز پشتیبانی می‌کند.

بعلاوه آنر مجیک 5 لایت مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بوده و حفره کروی‌شکل کوچک تعبیه شده روی قسمت فوقانی نمایشگر از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

ماژول دوربین جزیره‌ای و دایروی‌شکل روی پنل پشتی گوشی کاملا توجه کاربران را جلب نموده و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

آنر مجیک 5 لایت مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 ساخت کوالکام همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. از جنبه نرم‌افزاری این گوشی مجهز به رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 بوده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی تامین می‌کند.

آنر مجیک 5 لایت در مدل‌های رنگی مشکی (Midnight Black)، سبز (Emerald Green) و نقره‌ای (Titanium Silver) به بازار عرضه می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش‌سفارش این گوشی در فرانسه از روز 20 فوریه (1 اسفند ماه) آغاز خواهد شد. مدلی از این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 379 یورو قیمت‌گذاری شده است.

آنر مجیک 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام رسما معرفی شد

آنر مجیک 5 لایت با 3 مدل رنگی رسمی مختلف عرضه می‌شود

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی