کد خبر: ۳۳۶۰۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

گوشی iQOO Neo 7 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی iQOO Neo 7 با تراشه دایمنسیتی 8200 SoC و دوربین سه‌گانه در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی iQOO Neo 7 که به تازگی وارد بازار هند شده است، دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت است. حسگر اثرانگشت آن نیز روی نمایشگر قرار گرفته است. همچنین، یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی گوشی قرار دارد و از بلندگوهای سه بعدی استریو بهره می‌برد.

دوربین سه‌گانه تعبیه شده در پنل پشتی گوشی iQOO Neo 7 شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته است. محصول یادشده از تراشه مدیاتک Dimensity 8200 بهره می‌برد که بر اساس فرآیند چهار نانومتری تولید شده است و با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی iQOO Neo 7 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. این محصول از طریق رابط کاربری Origin OS 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود و از اتصالات وای‌فای، بلوتوث 5.2، NFC، GPS و یک پورت USB-C بهره می‌برد.

قیمت گوشی iQOO Neo 7 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۳۶۳ دلار ارزیابی شده است. در حالی که قیمت نسخه دیگر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۴۱۱ دلار است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی