کد خبر: ۳۳۶۱۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

متا کانال‌های تلگرام را در اینستاگرام کپی کرد

اینستاگرام رسما میزبان کانال شد. کانال‌های این شبکه‌ی اجتماعی عملکردی مشابه تلگرام دارند و ارسال پست‌های متنی و تصویری را امکان‌پذیر می‌کنند.

به گزارش«نبض فناوری»متا قصد دارد با اضافه کردن کانال به اینستاگرام، سراغ رقابت مستقیم با پیام‌رسان تلگرام برود. خبر اضافه شدن کانال به اینستاگرام، توسط مارک زاکربرگ در یکی از این کانال‌ها اعلام شد. کانال‌های اینستاگرام در حال حاضر صرفا روی موبایل قابل‌مشاهده هستند، به همین دلیل برای دیدن پست زاکربرگ باید از گوشی استفاده کنید.

کانال‌های اینستاگرام کارکردی مشابه تلگرام دارند و صاحب کانال می‌تواند پست‌های متنی و تصویری منتشر کند. افرادی که در کانال عضو می‌شوند اجازه‌ی انتشار پست ندارند، اما می‌توانند در نظرسنجی‌ها شرکت کنند و با ایموجی به پست‌ها واکنش نشان دهند.

کانال اینستاگرام / Instagram با پس زمینه رنگی

به گزارش ورج، کانال جدید مارک زاکربرگ که Meta Channel نام دارد، محفلی برای انتشار «اخبار و به‌روزرسانی‌های تمامی محصولات و فناوری‌های در حال ساخت در متا» خواهد بود. زاکربرگ به صراحت می‌گوید خبرهای جدید را در ابتدا از طریق Meta Channel منتشر می‌کند. مدیرعامل متا در تلاش است از همین حالا تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام را به سمت کانال‌ها بکشاند.

مارک زاکربرگ می‌گوید کانال‌ها قابلیت پرسش‌و‌پاسخ خواهند داشت. این کانال‌ها در ابتدا صرفا از طریق اینستاگرام ارائه می‌شوند، اما در ماه‌های آینده کاربران فیسبوک و پیام‌رسان فیسبوک مسنجر نیز به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

رابط کاربری کانال ها در اینستاگرام

متا می‌گوید کانال‌های اینستاگرام به‌صورت آزمایشی در اختیار گروهی منتخب از تولیدکنندگان محتوا قرار گرفته‌اند. متا فهرست انتظار جدیدی برای کانال‌های اینستاگرام راه‌اندازی کرده که ظاهرا ظرفیت آن‌ تکمیل شده است.

پس از انتشار عمومی قابلیت جدید، می‌توانید از طریق بخش اینباکس اینستاگرام کانال جدیدی راه‌اندازی کنید. همچنین به‌زودی خواهید توانست لینک کانال را به پروفایل خود سنجاق کنید تا کاربران بتوانند ساده‌تر وارد کانال شوند. کانال‌ها در حالت عادی برای تمامی فالورها قابل‌دسترس خواهند بود، اما صاحب حساب می‌تواند کانال‌ها را صرفا در دسترس مشترکان پولی قرار دهد.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی