کد خبر: ۳۳۶۱۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

ایلان ماسک تا پایان سال 2023 از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری خواهد کرد

ایلان ماسک اخیرا توییتر را خریداری کرد ودر حال حاضر مدیرعامل این شرکت محسوب می‌شود. در حال حاضر وی در تدارک کناره‌گیری از این سمت است.

به گزارش«نبض فناوری»ایلان ماسک اخیرا توییتر را خریداری کرد  ودر حال حاضر مدیرعامل این شرکت محسوب می‌شود. در حال حاضر وی در تدارک کناره‌گیری از این سمت است. ایلان ماسک در جریان برگزاری اجلاس دولت‌های جهان در دوبی از طریق ارتباط ویدیویی صحبت کرد و گفت که وی بایستی توییتر را تثبیت نموده و از قرارگیری آن در یک موقعیت سالم مالی اطمینان حاصل کند.

آقای ماسک افزود که پس از انجام این کارها، وی احتمالا شخص دیگری را برای مدیریت این شرکت پیدا خواهد کرد.

ایلان ماسک در ادامه اعلام کرد: “تا پایان سال 2023 احتمالا فرصت مناسب برای یافتن شخص دیگری جهت اداره شرکت فراهم خواهد شد.” حساب‌کاربری خبرگزاری بلومبرگ در توییتر نیز با انتشار پستی اعلام کرد که ایلان ماسک به‌دنبال یافتن جانشین خود برای هدایت توییتر به‌عنوان مدیرعامل تا پایان سال 2023 است.

این نخستین بار نیست که ایلان ماسک در رابطه با کناره‌گیری خود از مقام اجرایی ارشد توییتر صحبت می‌کند. اما اکنون یک جدول زمانی بالقوه برای این گذار ارائه شده است.

عدم حضور ایلان ماسک در تسلا موجب عصبانیت برخی سرمایه‌گذاران این شرکت تولیدکننده خودروهای برقی شده است. ایلان ماسک شخصا اعلام کرده که اکنون شرکت‌های SpaceX و تسلا برای فعالیت خود در مقایسه با 3 تا 5 سال گذشته به تلاش کمتری احتیاج دارند. ایلان ماسک در جریان گفتگو ویدیویی با وزیر امور کابینه امارات، توییتر را یک استارتاپ وارونه معرفی کرد.

به کفته وی این شبکه اجتماعی برای قرارگیری در وضعیت باثبات هنوز به کار و تلاش زیادی نیاز دارد. در حال حاضر آقای ماسک طی 7 روز هفته و با تنها 6 ساعت استراحت روزانه فعالیت می‌کند و 80 ساعت کار در هفته برای وی به یک آرزو تبدیل شده است.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی