کد خبر: ۳۳۶۶۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

ساعت هوشمند Fire Boltt Blizzard عرضه شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Fire Boltt Blizzard با پشتیبانی از ۱۲۰ حالت ورزشی در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، به‌تازگی برند Fire Boltt ساعت هوشمند جدید خود به نام Fire Boltt Blizzard را معرفی کرده است؛ این محصول دارای ظاهری سنتی با ویژگی‌های هوشمند است. یک دکمه چرخان، دکمه هوم و دکمه بازگشت برای این ساعت در نظر گرفته شده است. همچنین دارای گواهی IP67 است، بنابراین در برابر آب مقاوم است. ساعت هوشمند یادشده دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای ۱.۲۸ اینچی با وضوح تصویر HD است.

ساعت هوشمند Fire Boltt Blizzard به حسگرهای ضربان قلب، اکسیژن خون، ردیاب خواب و ردیاب چرخه قاعدگی زنان مجهز شده است. این محصول از ۱۲۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند، دارای بلندگوی داخلی است و برای برقراری تماس تلفنی از اتصال بلوتوث بهره می‌برد. گجت پوشیدنی یادشده از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی مانند اعلان‌های هوشمند، کنترل دوربین، به‌روزرسانی آب‌وهوا و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Fire Boltt Blizzard با استفاده از یک باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود که تا هفت روز نیز شارژدهی دارد. این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی و با قیمت تقریباً ۴۲ دلار از ۲۳ فوریه در دسترس خواهد بود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی