کد خبر: ۳۳۶۷۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

هندزفری‌ جدید U&i چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که شرکت U&i دو هندزفری جدید TWS را وارد بازار هند کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت U&i دو هندزفری جدید TWS را در سری‌های F1 و House وارد بازار هند کرده است. هندزفری‌های سری F1 این شرکت دارای طراحی منحصربه‌فرد است، ساقه این هندزفری به رنگ زرد و هدفون‌ها مشکی است، البته در ترکیب رنگ خاکستری و مشکی نیز عرضه می‌شود.

کیس شارژ هندزفری U&i F1 نیز دارای طراحی خاص است، به طوری که درِ آن مانند درِ ماشین اسپرت به سمت بالا باز می‌شود. درحالی‌که هندزفری‌های سری U&i House نیز شبیه دیگر هدفون‌های TWS موجود در بازار است. هندزفری U&i F1 از قابلیت حذف نویز غیرفعال پشتیبانی می‌کند و باس قوی و تأخیر کم را برای اهداف گیمینگ ارائه می‌دهد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که هندزفری‌های سری U&i House تماس‌های تلفنی و پخش موسیقی بدون وقفه‌ای را فراهم می‌کند.

انرژی مورد نیاز هندزفری U&i F1 با استفاده از یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و در زمان پخش تا پنج ساعت شارژدهی دارد، در صورت استفاده از کیس شارژ نیز این زمان به ۴۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند. هندزفری‌های سری U&i House نیز قادر به ارائه شش ساعت زمان پخش و ۳۰ ساعت شارژدهی با کیس شارژ هستند. هر دو محصول یادشده از اتصال بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. قیمت هندزفری سری U&i F1 تقریباً ۴۲ دلار و هندزفری‌های سری U&i House تقریباً ۲۶.۵ دلار ارزیابی شده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی