کد خبر: ۳۳۷۶۷
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

نخستین تصویر از درگاه USB آیفون 15 اپل منتشر شد

وبسایت MacRumors اخیرا تصاویری را منتشر کرده که ظاهرا متعلق به مدل استاندارد آیفون 15 هستند. منبع ارائه‌دهنده این تصاویر، یک افشاگر با نام مستعار Unknownz21 است.

به گزارش«نبض فناوری»وبسایت MacRumors اخیرا تصاویری را منتشر کرده که ظاهرا متعلق به مدل استاندارد آیفون 15 هستند. منبع ارائه‌دهنده این تصاویر، یک افشاگر با نام مستعار Unknownz21 است.

بر اساس گزارش‌ها کلیه مدل‌های سری آیفون 15 شامل مدل‌های پایه و پرو استفاده از درگاه لایتنینگ را متوقف خواهند کرد.

اپل از سال 2012 برای گوشی‌های آیفون خود از این پورت استفاده کرده است. با توجه به تصویب قوانین جدید در اروپا، آیفون‌های آینده از پورت USB-C بهره خواهند برد.

حفره داینامیک آیلند در پنل جلویی گوشی قابل رویت است. این مشخصه در حال حاضر تنها در مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس مورد استفاده قرار گرفته است. اما در نسل جدید، مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز از این ویژگی بهره‌مند خواهند شد.

تصاویر لو رفته نشان‌دهنده نمونه اولیه آیفون 15 هستند؛ دستگاهی که اپل از آن با نام D37 یاد کرده است. این افشاگر خاطرنشان می‌کند که ایجاد تغییرات در طراحی مدل اولیه امری بعید به‌نظر می‌رسد.

این افشاگر پیش‌تر نخستین تصویر از قسمت تحتانی آیفون 15 پرو را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. این تصویر نشان‌دهنده پورت USB-C و همچنین شبکه اسپیکر است. حتی اسناد داخلی پیش‌تر لو رفته توسط این افشاگر نشان می‌دهند که ماژول وای‌فای 6E تنها در سری آیفون 15 پرو به‌کارگیری خواهد شد.

آیفون 15

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آیفون 15 اپل در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

منبع:آی تی رسان

برچسب ها: آیفون اپل تصاویر
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی