کد خبر: ۳۳۷۹۲
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

هندزفری Truke Buds A1 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Truke Buds A1 با قیمت ۱۵.۶۶ دلار در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Truke اخیراً هندزفری بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه خود به نام Truke Buds A1 را در هند عرضه کرده است. این محصول با استفاده از درایورهای صوتی تیتانیوم ۱۰ میلی‌متری خود، یک تجربه صوتی عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هندزفری دارای سه حالت از پیش تعیین‌شده EQ مانند صدای داینامیک، حالت تقویت باس و حالت فیلم است.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه هندزفری Truke Buds A1 پشتیبانی از فناوری نویز کنسلینگ فعال است. محصول یادشده دارای ویژگی ANC Hybrid است که تا ۳۰ دسی‌بل کاهش نویز را ارائه می‌دهد که با توجه به قیمت آن بسیار چشمگیر است. همچنین دارای یک سیستم میکروفون چهارگانه برای ENC است که تجربه تماس بهبودیافته و واضح را ارائه می‌دهد. هندزفری Truke Buds A1 از فناوری جفت شدن سریع یک مرحله‌ای بهره می‌برد، از جدیدترین بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و ۴۸ ساعت شارژدهی دارد. با یک بار شارژ کردن کامل محصول، می‌توان تا ۱۰ ساعت با ANC خاموش از آن استفاده کرد.

انرژی مورد نیاز هندزفری Truke Buds A1 با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع با استفاده از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که این محصول حالت بازی با تأخیر کم اختصاصی را ارائه می‌دهد و تأخیر را به ۵۰ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد، محصول مناسبی برای گیمرها در نظر گرفته شده است. قیمت این هندزفری ۱۸ دلار ارزیابی شده است، اما در صورت پیش‌خرید این محصول تا قبل از سوم مارس، می‌توان آن را با قیمت ۱۵.۶۶ دلار تهیه کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی