کد خبر: ۳۳۷۹۳
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

تبلت جدید Vivo Pad 2 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت جدید شرکت ویوو احتمالا با نام Vivo Pad 2، در ماه آوریل عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت ویوو نخستین تبلت جدید خود را با نام Vivo Pad در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه کرد، این محصول دارای نمایشگر ۱۱ اینچی و تراشه Snapdragon 875 SoC است. اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت ویوو در حال کار بر تبلت بعدی خود است که احتمالاً Vivo Pad 2 نام دارد.

تبلت جدید ویوو با شماره مدل PA2373 گواهی MIIT چین را دریافت کرده، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است. احتمالاً تبلت جدید شرکت ویوو در اواخر ماه آوریل با یک تراشه میان‌رده یا پرچم‌دار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که تبلت جدید برخلاف نسخه اصلی تبلت Vivo Pad، وارد بازارهای بین‌المللی شود.

اولین تبلت شرکت ویوو که در آوریل ۲۰۲۲ رونمایی شد، دارای نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از سیستم بلندگوی چهارگانه بهره می‌برد و از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. تبلت یادشده به تراشه کوالکام Snapdragon 870 و پردازنده گرافیکی Adreno 650 مجهز شده است.

تبلت Vivo Pad دارای یک دوربین دوگانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است. این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۸۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی