کد خبر: ۳۳۸۲۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

تبلت‌های جدید TCL معرفی شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که تبلت‌های TCL NXTPAPER 11 و Tab 11 در رویداد MWC 2023 معرفی شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت TCL دو تبلت جدید خود به نام TCL NXTPAPER 11 و Tab 11 را در رویداد MWC2023 معرفی کرد. تبلت TCL NXTPAPER 11 یک نسخه کوچک‌تر از تبلت ۱۲ اینچی TCL NXTPAPER Pro است که ماه گذشته در رویداد CES2023 معرفی شد. تبلت TCL NXTPAPER 11 دارای نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 2K و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است.

انرژی مورد نیاز تبلت TCL NXTPAPER 11 با استفاده از یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد. این محصول از تراشه Helio P60T بهره می‌برد، با سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‎شود و از کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه داخلی آن استفاده می‌کند. یک دوربین هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر این محصول و یک دوربین هشت مگاپیکسلی دیگر روی پنل پشتی آن تعبیه شده است. تبلت یادشده دارای بلندگوهای چهارگانه و دو میکروفون است و با ضخامت ۶.۹ میلی‌متر و وزن ۴۶۲ گرم عرضه می‌‎شود.

تبلت TCL Tab 11 دارای نمایشگر، باتری، تراشه و دوربین‌های مشابه تبلت TCL NXTPAPER 11 است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود. قیمت تبلت TCL NXTPAPER 11 به میزان ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است. قیمت نسخه وای‌فای تبلت Tab 11 به میزان ۱۷۹ دلار است، در حالی که نسخه 4G آن ۲۱۹ دلار در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توان در صورت نیاز لوازم جانبی تبلت‌های جدید TCL مانند قلم T-Pen، صفحه‌کلید بلوتوثی و محافظ نمایشگر را تهیه کنند.

منبع/ ایمنا

برچسب ها: تبلت تبلت TCL تراشه
ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی