کد خبر: ۳۳۸۲۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 عرضه شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که شرکت وان‌پلاس، هندزفری OnePlus Buds Pro 2 را در رنگ سفید عرضه کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت وان‌پلاس اوایل سال جاری هندزفری‌های بی‌سیم خود را با نام OnePlus Buds Pro 2 عرضه کرد، این محصول ابتدا در رنگ‌های سبز و مشکی موجود بود اما هم‌اکنون رنگ سفید آن نیز وارد بازار شده است. قسمت بالایی هندزفری یادشده سفید و ساقه آن دارای روکش نقره‌ای براق است.

درحال‌حاضر مشخص نیست که چه زمانی رنگ جدید برای خرید در دسترس خواهد بود، اما انتظار می‌رود با قیمت مشابه دو رنگ دیگر به فروش برسد. هندزفری OnePlus Buds Pro 2 با قیمت ۱۳۰ دلار وارد بازار چین شده است.

مشخصات و ویژگی‌های هندزفری‌ها نیز یکسان است، این بدان معنا است که هندزفری‌های TWS دارای درایورهای دوگانه با اندازه‌های ۱۱ و ۶ میلی‌متری هستند، آن‌ها دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۴۸ دسی‌بل و همچنین دارای حالت شفافیت هستند.

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 از کدک صوتی LHDC 5.0 و تأخیر کم ۵۴ میلی‌ثانیه برای بازی پشتیبانی می‌کند. این محصول برای اتصال از بلوتوث ۵.۲ استفاده می‌کند و می‌تواند به صورت همزمان به دو محصول متصل شود.

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 با درنظرگرفتن کیس شارژ آن تا ۳۹ ساعت شارژدهی دارد. هندزفری‌ها به تنهایی با غیر فعال بودن قابلیت ANC تا ۹ ساعت شارژدهی دارد. درصورتی‌که قابلیت ANC فعال باشد نیز کاربران می‌توانند به مدت شش ساعت از این هندزفری استفاده کنند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی